perak1
Selamat datang Ke Perak1 forum** Kepada pelawat, sila mendaftar untuk menikmati segala kemudahan Perak1 forum.** Diharap semua sahabat yg baru berdaftar, sila memperkenalkan diri anda di ruangan forum .anda juga boleh login forums ini dengan email FB anda danjangan lupa Like Fb perak1:KENALKAN DIRI ANDA:. Perak1 forum.** Pelawat yang mengalami masalah register atau login sila emailkan kepada khalifah_alammaya2000@yahoo.com(forum admin support).** Selepas mendaftar, anda akan secara Automatik telah menjadi ahli perak1 forum dan seterusnya anda boleh login untuk memasuki Perak1 forum tanpa menunggu sebarang e-mail pengaktifan akaun.Selamat melayari Perak1 forum PASTI CERIA BERSAMA KAMI.
perak1


 
HomeCalendarGalleryFAQSearchMemberlistUsergroupsRegisterLog in

Receive all updates via Facebook. Just Click the Like Button Below

?

Dapatkan Widget Ini Di Aku Punyer Lah! | Get RM100 A Week @ Blogger Tips


Share | 
 

 rahsia membuatkan gadis gilakan anda..

View previous topic View next topic Go down 
AuthorMessage
maya
junior
junior


Posts : 71
Join date : 2009-05-04
Age : 29
Location : ipoh

PostSubject: rahsia membuatkan gadis gilakan anda..   Thu May 07, 2009 2:40 pm

td terjumpa bnda ni la kn... bc mcm x logik je.. apa pndapat korg?

rahsia membuatkan gadis gilakan anda..


Anda tentu pernah
mendengar nasihat turun-temurun untuk membuat gadis-gadis gilakan
kamu.

Tetapi malangnya nasihat ini semua hanya sedap didengar sahaja.
Kesannya tidaklah yang anda jangkakan.

Gadis tidak akan gilakan kamu.
Malah mereka akan membenci anda dan mengganggap anda sebagai lelaki
lembek.

Berikut adalah segelintir rahsia yang digunakan oleh kebanyakan
lelaki yang berjaya menambat hati wanita. Tidak kira wanita jelita atau jelek.
Wanita tetap wanita. Rahsia berikut akan membuat sebarang wanita gilakan
kamu.

1) Jangan memuji si gadis, tapi Kutuk si gadis. Bukan hinaan
dimaksudkan, tetapi kutukan yang lembut tapi jelas. Si gadis akan gelabah jika
dikutuk dan secara tidak langsung akan membuat dia tertarik dengan
anda.

Contoh:

Si gadis memakai kasut buruk. Anda menegur kasut
buruknya.

Si gadis datang lambat. Anda menegur, bukan marah, kerana dia
lambat.

Lakukan kutukan ini hanya sekali setiap kali anda berjumpa si
gadis. Jangan tamak.


2) Jangan jadi lelaki setimentel/emosi atau
lelaki jiwang. Wanita mahukan LELAKI bukan GADIS.

Contoh:

Jangan
sekali luahkan perasaan atau masalah anda pada si gadis. Dan jika si gadis
luahkan perasaan atau masalah mereka, jangan layan. Tukar subjek perbualan ke
topik lain.


3) Jangan bersikap terhegeh-hegeh dengan si gadis.
Sebaliknya buat mereka terhegeh-hegeh dengan anda.

Contoh:

Jika
anda keluar makan, jangan bayar untuk si gadis. Cadang untuk bayar bersama.
Kalau boleh cari helah supaya si gadis bayar untuk anda.

Jika si gadis
sms atau telepon anda, katakan anda sibuk walaupun anda tak sibuk. Sms atau
talipon kembali si gadis dua jam kemudian atau esok hari.

Jangan jemput
gadis di rumah atau tempat kerja si gadis. Suruh mereka tunggu di tempat yang
sesuai untuk anda. Di situ, anda jemput si gadis dan tuju ke destinasi yang anda
mahu.

Jika anda keluar dengan si gadis secara kumpulan, jangan layan si
gadis. Tumpukan perhatian anda pada gadis-gadis lain. Bila gadis bercakap dengan
anda, jawab sepatah dua, dan dengan pantas alih perhatian anda ke gadis-gadis
lain.

Inilah antara rahsia yang membuat gadis-gadis gilakan anda. Mungkin
anda tersentak dengan rahsia ini. Sungguh berlainan sekali dengan nasihat yang
anda pernah dengar. Tapi realitinya, rahsia inilah yang boleh membuat anda
berjaya dengan gadis yang anda idamkam selama ini.

Back to top Go down
View user profile
salju
senior
senior


Posts : 1063
Join date : 2009-04-12
Age : 32
Location : mesia

PostSubject: Re: rahsia membuatkan gadis gilakan anda..   Thu May 07, 2009 2:50 pm

aku setuju.. aku setuju dgn tips ni maya.

ini namanya teknik tarik tali. nampak macam tak nak, tapi sebenarnya nak. dia layan pempuan tu sebenarnya, tapi dgn cara agak kerek dan kadang2 tak melayan.

teknik ini digunakan oleh ex kedua aku, dan dia pernah buat aku angau giler kat dia.

nak tau kenapa?

aku tahu dia ambik berat dgn aku, tapi perangai pelik dia yang buat acuh tak acuh buat aku bengkek. biler aku tak layan.. dia pujuk2 aku balik. biler aku cakap, dia buat hal balik. camtu ler dia buat. lama2 biler aku betoi2 nak dgn dia.. dia pulak naik terkejut. daripada tarik tali.. terus dia putuskan tali tuh. agaknyer dia nak cuba tips ni je kot. tak sangka betoi2 terhasil.

haa... satu lagi kawan baek aku masa chatting aritu buat camni gak ler. tu pasal dulu aku tetap kejar cinta dia gak, pasal dia buat kaedah jual mahal, layan tak layan aku je.



hehehe.. percaya ker tak?

tak taulah korang.. tapi itulah kenyataan yang terjadi kat aku.


p/s kadang2 aku terpk gak.. dia orang mmg niat nak ngorat aku ker.. atau aku je yang pasan? kecewa kecewa kecewa
Back to top Go down
View user profile
luvfama
[[PONSEL_FIGHTER]]
[[PONSEL_FIGHTER]]


Posts : 297
Join date : 2009-04-30
Age : 31
Location : Negi 9

PostSubject: Re: rahsia membuatkan gadis gilakan anda..   Thu May 07, 2009 3:14 pm

hmmmm
minum air jap smbil pk...

btol la maya...lau laki mcm tu btol2 menarik perhatian la..coz mcm mau...tapi malu + kerek + poyo + mcm bgs sngt...jgn mara aaa...

tapi laki mcm ni...jgn selalu sngt..lama2 sngt tarik tali ngn pmpuan tu...terlepas tali...hmmm nasib bdn la eee... nati terlepas tol2 tali tu mnyesal x sudah..

so, berpada la...kdg2 its ok la..leh terima agi,maybe setakat nak uji pmpuan la,syg ke tidak ek kat laki tu..tol x?


luv all
Back to top Go down
View user profile
maya
junior
junior


Posts : 71
Join date : 2009-05-04
Age : 29
Location : ipoh

PostSubject: Re: rahsia membuatkan gadis gilakan anda..   Thu May 07, 2009 4:01 pm

salju.. rasa dorg main2 je ek..
tp kita slalu nye org yg xnk kt kita 2 la yg kita nk kejo pn tp yg nk btl2 kt kita..kita lak x nk mcm2 kn
laki yg ego ni mmg mnarik kn
Back to top Go down
View user profile
maya
junior
junior


Posts : 71
Join date : 2009-05-04
Age : 29
Location : ipoh

PostSubject: Re: rahsia membuatkan gadis gilakan anda..   Thu May 07, 2009 4:05 pm

klu nk tarik tali sgt pn pepada2 la
tgk gak situasi klu dia 2 minat kt kita klu dia mmg x minat pas2 kita lak tiru cara ni alamatnye askum la
stgh pmpn x suka laki mcm ni sbb dia igt laki ni main2 je..
Back to top Go down
View user profile
peace™
[[PONSEL_FIGHTER]]
[[PONSEL_FIGHTER]]


Posts : 1529
Join date : 2009-04-11
Location : slgr

PostSubject: Re: rahsia membuatkan gadis gilakan anda..   Thu May 07, 2009 4:53 pm

salju..
ko memang dah mengkaji lelaki kan..
lelaki macam tu di panggil lelaki nakal...
macam post panx ri tu...
sebab tu kebanyakan perempuan sanggup buat ape sahaja tuk lelaki camni.. inilah cara diaorg buat..
ramai kawan perempuan.. tetapi pompuan tetap syg kat dia..
pelik kan.. tapi benar...
itu yang aku nampak sendiri selama aku menjadi lelaki yang boleh di ketegori kan baik la dulu... zaman2 sekolah dulu...
jalan pun tunduk.. dan susah la nak tgk kiri kanan kalau takde pape..
hahahaha...
tu dulu la....
kalau korang nak tgk lelaki yang baik..
korang tgk dia jalan camne..
kepala dia mesti tunduk..
macam perempuan baik gak..
jalan tunduk jek..


_________________________________________________






Last edited by peace on Thu May 07, 2009 5:31 pm; edited 1 time in total
Back to top Go down
View user profile
maya
junior
junior


Posts : 71
Join date : 2009-05-04
Age : 29
Location : ipoh

PostSubject: Re: rahsia membuatkan gadis gilakan anda..   Thu May 07, 2009 4:59 pm

2 laki ke pmpn jln tnduk ni laki pmalu je pn...
silap leh lggar pokok ke org ke kt dpn 2
Back to top Go down
View user profile
sriteddy™
Site Admin
Site Admin


Posts : 1157
Join date : 2009-04-20
Location : a place called heart

PostSubject: Re: rahsia membuatkan gadis gilakan anda..   Thu May 07, 2009 8:44 pm

maya wrote:
klu nk tarik tali sgt pn pepada2 la
tgk gak situasi klu dia 2 minat kt kita klu dia mmg x minat pas2 kita lak tiru cara ni alamatnye askum la
stgh pmpn x suka laki mcm ni sbb dia igt laki ni main2 je..
lol! wat cmni kat sri...kene tggl la jwpnya
asal nak tarik2 tali lak..buang masa jek
nak cakap nak..jaga elok2..
klu tak nak..tak yah nak ngada2 nak tarik2 tali lol!
Back to top Go down
View user profile
maya
junior
junior


Posts : 71
Join date : 2009-05-04
Age : 29
Location : ipoh

PostSubject: Re: rahsia membuatkan gadis gilakan anda..   Thu May 07, 2009 8:53 pm

btl 2 sri maya skong..
lambat la main tarik2 tali ni ..
wat org confuse je..
suka ke x..
Back to top Go down
View user profile
arb_mtq
senior
senior


Posts : 432
Join date : 2009-04-13

PostSubject: Re: rahsia membuatkan gadis gilakan anda..   Thu May 07, 2009 10:50 pm

aku rase tak sume gadis camni.. ade mgkin sebahagian jer..
yg sebahagian lagi wat derk.. yg sebahagian lagi giler trus
Back to top Go down
View user profile
macan_sparrow
[[PONSEL_FIGHTER]]
[[PONSEL_FIGHTER]]


Posts : 742
Join date : 2009-04-12
Age : 38
Location : klang

PostSubject: Re: rahsia membuatkan gadis gilakan anda..   Fri May 08, 2009 12:39 pm

maya2 x ego bkn namanya laki2 la segan lak...bini aku penah berkata.....ayah ni x la hensem mn pn npe dulu gadis tergila2kn kat ayah erk ilmu pe ayah pakai,klu gadis2 ngar ayat ayah mst cair la mcm ais crem....lg2 aku dh kawen ni bini aku bnyk berpesan kat aku jgn nk ayat terlebih kat gadis2 kat tenet ni nnt mua tersangkut lak kepada laki yg lum berkawen dan ngah mabuk bercinta tu jgn kongkong ppun sngt bab ppun skrg x suka diri dia di kongkong ...lepaskn dia nk wat pe pn tp pegang ekornya korg mst phm pe maksud aku tu kn....meh rokok dulu
Back to top Go down
View user profile
luvfama
[[PONSEL_FIGHTER]]
[[PONSEL_FIGHTER]]


Posts : 297
Join date : 2009-04-30
Age : 31
Location : Negi 9

PostSubject: Re: rahsia membuatkan gadis gilakan anda..   Fri May 08, 2009 1:44 pm

macan ko mmg otai la...abg luv pun x ensem..tapi rmi gak awek2 minat kt dia...tapi dia tahle bila nak kawen...x sabar nk dpt kakak ipaq yg sporting ni...

btol2 pmpuan skunk ni jgn dikongkong...tapi dijaga..

byk laki camni skunk...kdg2 macam nak.kdg2 macam x nak...tak phm tol..kdg2 ckp suke tapi mcm x amik kisah...kdg2 mcm syg giler...tapi wat dono jer...kdg2 mcm caring gila,,,tapi bila pmpuan de stat suke..tetibe mcm x nak palk...mcm2 sngt....ha..

ada yg kena tinggl ni,

lantak la yg penting aku happy jer n ni tuk semua
Back to top Go down
View user profile
salju
senior
senior


Posts : 1063
Join date : 2009-04-12
Age : 32
Location : mesia

PostSubject: Re: rahsia membuatkan gadis gilakan anda..   Fri May 08, 2009 1:59 pm

adoi.. maya, sri..

korang tak pernah terkena dgn lelaki main tarik tali nih, mmg le leh cakap camtu. cuba kalo terkena... mau sakit jiwa raga wei. bukan nak kata pe, 3 kali aku bercinta.. ketiga2nya jenis lelaki tarik tali. dan aku jatuh cinta dgn kawan baek aku pun, jenis yang tarik tali gak. wakakaka

aku separuh setuju dgn peace. (separuh je tau). daripada 3 ex aku, dua daripadanya lelaki nakal. tetapi ex ketiga dan jugak kawan baek aku bukan kategori lelaki nakal. mmg jenis solat tak tinggal, quran pun tak tinggal. kalo cakap bab agama mmg ada je hujah dia. cuma.. dia nakal dalam main tarik tali dgn aku ler. tu je. hehehe.

erm, sebenarnya ex ketiga aku ada kasi luahan rasa dia pada aku, sebelum dia tiba2 ilang dan tak dapat dikesan. sebenarnya dia banyak kali bagi alasan, buat perangai, jadi setan dan sebagainya supaya aku menci dia.. tapi aku sayang dia gak. pastu dia terus ilang sampai arini.

ni aku bagi kat korang... cuba renungkan kata2 ex ketiga aku
:


aku datang ke dalam mimpimu ..
daku membelaimu dan berkata..
moga berbahagia lina…
moga terbuka pintu hati insan-insan lain yang akan membelai tangisanmu dengan kasih sayang.
moga kasih sayang itu bagaikan tisu yang tidak akan berhenti mengelap tangisanmu sehingga kering.
lalu menghasilkan satu perasaan takwa, redha dan kasih cinta pada Illahi

yeah…. “he is just another guy”
without crying, and face up to the sky with a beautiful smile..
no more drowning in tears…but the beautiful sunshine in the smile.
jadi janganlah kamu tangisi sesuatu yang tak pasti, seseorang yang tak dikenali…

senyumlah!
sekiranya kamu berjalan dan bersiar-siar di waktu pagi, pandanglah ke arah matahari dan senyumlah!
terasa lapang di dadamu nanti.
kamu kini hanya membaziri air mata sucimu..
janganlah ia disia-siakan untuk aku.
habiskanlah air matamu itu dengan menangisi kelebihan, kekuatan segala kurniaan Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Penyayang.
usahlah dibazirkan air mata itu di mana-mana tempat lainnya,
kecuali di dalam doa dan sujud kamu.


ex ketiga aku pun pernah cakap, aku ni baek sangat, bijak sangat, dan terlalu istimewa. dan aku sebenarnya tidak layak untuk dia. aku berhak dapat orang yang lebih baek lagi.

entahlah! macam peace kata tu macam alasan dia orang je, walhal dah ada orang len. wallahulam...

yang aku tahu.. sekarang aku nak tumpukan pada stadi aku, dan nak sayang family aku. hehehe
Back to top Go down
View user profile
salju
senior
senior


Posts : 1063
Join date : 2009-04-12
Age : 32
Location : mesia

PostSubject: Re: rahsia membuatkan gadis gilakan anda..   Fri May 08, 2009 2:03 pm

eh.. lupa nak cakap dgn peace... lelaki baek jalan tunduk kan?

hehehe..

aku plak jenis kategori pempuan nakal. makin pemalu lelaki tu, makin dia tak mo bercakap dgn pempuan.. makin galak aku usik dia. makin merah pipi dia tahan malu, makin dia nak menyorok dari aku.. makin aku kaco dia...

adoi..


p/s tu pasal aku suka kaco ustaz aku yang jenis baek dan pemalu nih. tapi kalo ada jenis ustaz yang suka mengusik orang plak.. dia suka usik aku. sbb masa ni aku plak yang malu2..
Back to top Go down
View user profile
arb_mtq
senior
senior


Posts : 432
Join date : 2009-04-13

PostSubject: Re: rahsia membuatkan gadis gilakan anda..   Fri May 08, 2009 3:44 pm

amboii ayat ex-3 ko salju.... aku pon hampir2 cair,

saidina ali penah sebut:
"lihatlah pada kata2,bukan pada org yg berkata
"

salju anggap yg berkata tu ialah Tuhan Pencipta Alam mlalui perantaraaan die jek,ustaz aku pnah citer sal ni,Allah nak tego kte bukan semestinya atas jalan yg pada pandangan manusia ni baik,
al-Baqarah:216... kate la sorg penagih dadah tego saya,apa ni bang..
pakai kopiah tak g masjid,lepak warung lelame pe kejadahnye,
klu saaya tak pegang pd kate2 saidina ali ni mmg aku ckp kat die sjahat2 aku,baik aku satu jahat ko sribu.... tp ble kite berpegang pd kata2 saidina ali,ati kite kan lebih lega,malu kita dgn Allah..
Berfikirlah kamu tntg kejadian Allah,dan janganlah kamu berfikir tntg Zat Allah
Back to top Go down
View user profile
sriteddy™
Site Admin
Site Admin


Posts : 1157
Join date : 2009-04-20
Location : a place called heart

PostSubject: Re: rahsia membuatkan gadis gilakan anda..   Fri May 08, 2009 4:17 pm

adeh salju..bkn x penah kene ngn lelaki main tarik tali nih.. mcm sri gtau..sri tgglkan je..sbb xde serius dlm hidup..kita ni ade masa main2, nakal2, ade masa bila hal masa depan kene siyes..br la pempuan ada rasa keyakinan atau rasa dilindungi..
hmm klu sri cite kisah sri nih..my b ade yg x caye sbb 1 nye..jwpn yg sri trima..ko cantik..ko xde mslh hal cinta..sume lelaki suke kat ko tp hakikatnya till now..jodoh sri lum sp.. tp sri byk bljr menerima takdir yg tertulis..sukar mmg sukar..opps lari topik dh ni..ok la..cakap pn ssh..tak ckp pun ssh
Back to top Go down
View user profile
salju
senior
senior


Posts : 1063
Join date : 2009-04-12
Age : 32
Location : mesia

PostSubject: Re: rahsia membuatkan gadis gilakan anda..   Fri May 08, 2009 7:58 pm

aku rasa sbb ko terlalu istimewa, sri. sbb tu ko tak jumpa jodoh lagi. pempuan rare species nih Allah nak bagi yang terbaek

mintak maap ler kalo ko terasa kalo aku sebut pasal pempuan lawa. bukannya apa, antara banyak sebab lelaki rejek aku adalah aku tak cukup lawa bagi dia orang. tapi pada hakikatnya, kalo dia orang rejek ko... mmg lelaki tu tak puas dgn apa yang adalah. ada je yang kurang pada mata hati dia.

takper, sri.... meh aku fluk jap. Allah bagi jumpa orang yang salah sbb Allah nak ko dapat pengalaman, dan kalo ko tabah dan sabar.. Allah akan bagi yang jauhhhhhh lebih baek.
Back to top Go down
View user profile
arb_mtq
senior
senior


Posts : 432
Join date : 2009-04-13

PostSubject: Re: rahsia membuatkan gadis gilakan anda..   Wed May 13, 2009 2:59 am

sukenye aku bc komen salju,,,

argghh aku gile bc komen kaunselor



huhuhhu
Back to top Go down
View user profile
raffey-sama
[[PONSEL_FIGHTER]]
[[PONSEL_FIGHTER]]


Posts : 509
Join date : 2009-04-14
Age : 31
Location : tmn desa manjung point,manjung...huhu

PostSubject: Re: rahsia membuatkan gadis gilakan anda..   Wed May 13, 2009 9:00 am

kisah hidup...perjalanan yg tiada kesampaian..rona yg di lalui...membutakn seribu mata yg melihat...insan yg dicipta kn adala amat teristimewa ciri2 nya...realiti akn pupus...yg tinggal hye la hakiki/hakikat...kebenaran akn muncul..sabar,yakin,doa n usaha pd NYA saja lah yg akn membuah kn hasil...betapa aku agung kn cinta,betapa aku mulakn wanita di sis ku..aku ttp manusia biasa...pabila aki ni manusia biasa..dugaan nya pon ttp sama..yg ku boleh hye la titisan air yg berderai membasahi pipi ku..yg mane ku luah kn perasaan ku PADA YANG ESA..yg baik hanyalah dr DIA,yg buruk hanyalah diriku ini...
Back to top Go down
View user profile http://www.myspace.com/ruffeykun
jimbet_______.sin4
Site Admin
Site Admin


Posts : 206
Join date : 2009-04-12
Age : 32
Location : tmn astakona

PostSubject: Re: rahsia membuatkan gadis gilakan anda..   Thu Jun 04, 2009 1:08 am

cinta ?? love ??? wtf ?? i dun belive in luv ... hurt , pain and sick ...

_________________________________________________
Back to top Go down
View user profile http://www.klgc-3.forumotion.com
miss-lady
Admin
Admin


Posts : 1280
Join date : 2009-04-10
Age : 28
Location : sabah & perak

PostSubject: Re: rahsia membuatkan gadis gilakan anda..   Thu Jun 04, 2009 5:42 am

jimbet_______.sin4 wrote:
cinta ?? love ??? wtf ?? i dun belive in luv ... hurt , pain and sick ...


_________________________________________________
Kebanyakan dari kita tidak mensyukuri apa yang sudah kita miliki, tetapi kita selalu menyesali apa yang belum kita capai
Back to top Go down
View user profile
grandson
junior
junior


Posts : 40
Join date : 2009-06-01

PostSubject: Re: rahsia membuatkan gadis gilakan anda..   Thu Jun 04, 2009 6:52 am


macam-macam...
Back to top Go down
View user profile
Sponsored content




PostSubject: Re: rahsia membuatkan gadis gilakan anda..   Today at 8:58 am

Back to top Go down
 
rahsia membuatkan gadis gilakan anda..
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 1

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
perak1 :: .::KOPITIAM::. :: .::CAKAP-CAKAP::..::TALKING PLACES::.-
Jump to:  
Top posters
peace™ (1529)
 
miss-lady (1280)
 
sriteddy™ (1157)
 
salju (1063)
 
lipanx_laut (970)
 
macan_sparrow (742)
 
kuyie (668)
 
raffey-sama (509)
 
arb_mtq (432)
 
luvfama (297)
 
LATEST MOVIE TODAY
.:Sila click pada gambar dibawah untuk download boxoffice movie perak1 semoga terhibur :.