perak1
Selamat datang Ke Perak1 forum** Kepada pelawat, sila mendaftar untuk menikmati segala kemudahan Perak1 forum.** Diharap semua sahabat yg baru berdaftar, sila memperkenalkan diri anda di ruangan forum .anda juga boleh login forums ini dengan email FB anda danjangan lupa Like Fb perak1:KENALKAN DIRI ANDA:. Perak1 forum.** Pelawat yang mengalami masalah register atau login sila emailkan kepada khalifah_alammaya2000@yahoo.com(forum admin support).** Selepas mendaftar, anda akan secara Automatik telah menjadi ahli perak1 forum dan seterusnya anda boleh login untuk memasuki Perak1 forum tanpa menunggu sebarang e-mail pengaktifan akaun.Selamat melayari Perak1 forum PASTI CERIA BERSAMA KAMI.
perak1


 
HomeCalendarGalleryFAQSearchMemberlistUsergroupsRegisterLog in

Receive all updates via Facebook. Just Click the Like Button Below

?

Dapatkan Widget Ini Di Aku Punyer Lah! | Get RM100 A Week @ Blogger Tips


Share | 
 

 macam mana cinta intenet ni???

View previous topic View next topic Go down 
Go to page : 1, 2, 3  Next
AuthorMessage
lipanx_laut
Police
Police


Posts : 970
Join date : 2009-04-12
Location : taiping--> ipoh---> kajang ---> taiping

PostSubject: macam mana cinta intenet ni???   Sat May 02, 2009 2:41 pm

aku tau ada yg bercinta ber i love u ..u love i dalam intenet / dalam forum ni kan??..so soalan dari aku yang agak jujur ni..MACAM MANA PERASAAN CINTA TU WUJUD??...sbb kalau ikut kan lumrah alam dulu2..jumpa...pewiittt..hai...jam pukul berapa ( padahal ada jam kat tgn ) ..ni adik dari mana...maksud aku ngurat laa ...makna nya kita dah tgk live...so ada tarikan..so akan ada perasaan syg/ cinta...tapi sekarang dah berubah lak...tak jumpa secara live..then lama2 ada perasaan cinta..aku bukan apa..kompius ..cam ne ek perasaan cinta wujud dalam intenet ?
Back to top Go down
View user profile
seri__
Site Admin
Site Admin


Posts : 12
Join date : 2009-04-15
Location : somewhere were all pretty girl are naked

PostSubject: Re: macam mana cinta intenet ni???   Sat May 02, 2009 7:21 pm

cam lu ngan wa pan...lu tak nah jumpe wa tp lu syg wa... cube lu terangkan dari mana prasaan syg lu dtg kat wa?
Back to top Go down
View user profile
salju
senior
senior


Posts : 1063
Join date : 2009-04-12
Age : 32
Location : mesia

PostSubject: Re: macam mana cinta intenet ni???   Sun May 03, 2009 2:24 am



panx.. ko nih mmg ler. adoi... ada je isu menarik minat aku sampai aku tak sanggup nak menolak isu ko nih.



oklah, aku ambik kata2 kawan baek aku (chatting gak ler) iaitu cinta internet ini timbul dengan cara, leh ler diumpamakan..

DARI KEYBOARD TURUN KE HATI



hahaha...!

kalo bab mengurat tu dari mata turun ke hati, lalu dikenang (ambik ayat daripada drama Serunai Malam, karya Usman Awang).

tapi uniknyer cinta internet nih, dari keyboard, jadi jemari ikhlas berbicara menuturkan setiap butir kata. biler dah hari2 chatting, mula rasa tertarik terhadap personaliti orang2 tertentu. diibaratkan macam dia dah muncul depan matalah kiranya.



sebenarnya zaman dulu lagi dah ada cinta jarak jauh nih. tapi zaman dulu pakai posmen. main pos2 surat. ruangan berkenalan dalam majalah ataupun suratkhabar jadi modal. pastu pos2 surat. tu pun ada gak orang jatuh cinta, pastu bertemu jodoh. apatah lagi zaman canggih sekarang. biler chatting, siap leh on webcam pastu buat pc call plak lagi. kos dah dijimatkan, orang yang dicintai tu pun dah boleh nampak depan mata. (cewah, berlebih plak aku nih).



alahai.. pendek kata camtu lah.

DARI KEYBOARD TURUN KE HATI!

di sini aku selitkan lirik lagu Fatwa Pujangga, yang pernah dinyanyikan semula oleh ahmad jais dan syarifah aini. lagu yang mengisahkan tentang percintaan jarak jauh. hehehe..

Fatwa Pujangga


T’lah kuterima suratmu nan lalu
Penuh sanjungan kata merayu
Syair dan pantun tersusun indah, sayang
Bagaikan madah fatwa pujangga

Kan kusimpan suratmu nan itu
Bak pusaka yang amat bermutu
Walau kita tak lagi bersua, sayang
Cukup sudah cintamu setia

Tapi sayang sayang sayang
Seribu kali sayang
Ke manakah risalahku
Nak kualamatkan

Terimalah jawapanku ini
Hanyalah doa restu Ilahi
Moga lah Bang/Dik kau tak putus asa, sayang
Pasti kelak kita kan bersua

Back to top Go down
View user profile
peace™
[[PONSEL_FIGHTER]]
[[PONSEL_FIGHTER]]


Posts : 1529
Join date : 2009-04-11
Location : slgr

PostSubject: Re: macam mana cinta intenet ni???   Mon May 04, 2009 9:12 am

macam salju nye kes je nih..
hehehehe...

jgn tipu2 sudah..
skang ni byk kes tipu dari internet jek...
dulu cinta monyet.
skang cinta cyber..
kejap2 jek..
sampai budak2 pon bcinta ngan tenet jek skang..

_________________________________________________




Back to top Go down
View user profile
_megatron_
root_admin
root_admin


Posts : 151
Join date : 2009-04-10
Age : 30

PostSubject: Re: macam mana cinta intenet ni???   Mon May 04, 2009 10:49 am

wakakakakakakaka..... aku nak menyelit jap...... sri ni mmg gay la

jangan ambil hati ye seri

ok2 bebalik dengan cinta cyber ni...... aku pn bercinta dalam ni jgk kalau x .... x la aku kenal tunang aku sekarang ni betul cakap salju 2..... mungkin salju pn mcm 2 jgk knx3.... skrg ni ada web cam so dari web cam 2 boleh jgk bertentang mata..... sampai la ke hati....

tapi ada jgk di kalangan org skrg ni angap bercinta di alam cyber ni cuma gurauan....(cewah... mcm ahli falsafah pula) tapi bagi aku la kn..... dari alam cyber boleh bawa ke alam nyata...... banyak jgk skrg ni yg berkawen kenal di alam cyber ni
wakakakakakakakaka..... tapi terpulang la kn ngan kamo yang menilai (sekali lagi macam ahli falsafah) wakakakakak uda2 x tau nak comen ape lagi..... tapi topic ni mmg aku suka
:group: :group:
Back to top Go down
View user profile
lipanx_laut
Police
Police


Posts : 970
Join date : 2009-04-12
Location : taiping--> ipoh---> kajang ---> taiping

PostSubject: Re: macam mana cinta intenet ni???   Mon May 04, 2009 12:08 pm

seri__ wrote:
cam lu ngan wa pan...lu tak nah jumpe wa tp lu syg wa... cube lu terangkan dari mana prasaan syg lu dtg kat wa?


eieieie..mencik ! suka tau heboh2 kan .. ( ayat di baca sekadar gurauan ok ..jgn amek serius pulak )...

* suka tau dgn komen salju..selalu penuh dengan emosi pengalaman sendiri
Back to top Go down
View user profile
salju
senior
senior


Posts : 1063
Join date : 2009-04-12
Age : 32
Location : mesia

PostSubject: Re: macam mana cinta intenet ni???   Mon May 04, 2009 2:21 pm

peace wrote:
macam salju nye kes je nih..
hehehehe...

jgn tipu2 sudah..
skang ni byk kes tipu dari internet jek...
dulu cinta monyet.
skang cinta cyber..
kejap2 jek..
sampai budak2 pon bcinta ngan tenet jek skang..


apa plak kes aku....

aku tak tipu tau.. orang yang tipu aku...

tapi takperlah.. pengalaman mengajar erti idup.



buat kengkawan yang bermula dengan cinta tenet nih.. harap berkekalan sehingga akhir hayat... AMIN....

buat aku yang sudah kepeningan pasal bab cinta...

selain daripada cinta dgn buku2 teks aku... sekarang nih aku cinta dgn forum jelah..



Back to top Go down
View user profile
raffey-sama
[[PONSEL_FIGHTER]]
[[PONSEL_FIGHTER]]


Posts : 509
Join date : 2009-04-14
Age : 31
Location : tmn desa manjung point,manjung...huhu

PostSubject: Re: macam mana cinta intenet ni???   Mon May 04, 2009 10:58 pm

SALJU2...KO SLALU CKP YG PENUH ISI..CM PANX CKP 2...SUME BNDA YG AKU NK CKP KO DA CKP...SAME JER LAK...IASEH...HUHU..PAPE PON BTL CKP SALJU...PENGALAMAN NGAJAR ERTI HDUP..PERIT HDUP NI YG MENGAJAR AKU LALUI ERTI SENANG DAN SUSAH..BIA PON HT NI PERIT...TP BIBIR KU PENUH NGAN SNYMN N TAWA..PAPEPON...SKUNK KN MCM2 BLEH JD...TAHNIAH PD MEGA CZ DA TUNANG..YG LAIN BLE(AKU MUDE LG).....

______________________________________________________________________________________
BADAN MACAM BADANG,MAIN ACAH BLAKANG PARANG
Back to top Go down
View user profile http://www.myspace.com/ruffeykun
maya
junior
junior


Posts : 71
Join date : 2009-05-04
Age : 29
Location : ipoh

PostSubject: Re: macam mana cinta intenet ni???   Mon May 04, 2009 11:49 pm

bg maya x pcaya sgt la cinta dlm internet x sama dgn dh jumpa kdg2 dlm internat nmpk ok je tp sifat sbnr kita x tau..
tp x smua la kn klu btl2 ikhlas n jujur org ckp cinta 2 buta
Back to top Go down
View user profile
raffey-sama
[[PONSEL_FIGHTER]]
[[PONSEL_FIGHTER]]


Posts : 509
Join date : 2009-04-14
Age : 31
Location : tmn desa manjung point,manjung...huhu

PostSubject: Re: macam mana cinta intenet ni???   Mon May 04, 2009 11:53 pm

MAYA...DIKAU NI PENUH NGAN PERHATIAN...SAYANG DIA....XOXO..BTL GAK CKP U MAYA...LOVE IS BLIND...SO PLISZ LA OPERATE UR LOVE IF U DONT WANT 2 BLIND IN LOVE...HUHU.. lol! lol! lol!

__________________________________________________________________________________
BADAN MACAM BADANG,MAIN ACAH BLAKNG PARANG
Back to top Go down
View user profile http://www.myspace.com/ruffeykun
lipanx_laut
Police
Police


Posts : 970
Join date : 2009-04-12
Location : taiping--> ipoh---> kajang ---> taiping

PostSubject: Re: macam mana cinta intenet ni???   Tue May 05, 2009 12:42 pm

masih tak paham...cam ne perasaan cinta tu wujud? padahal yg ada cuma kebod..monitor...pastu kita taip..ke aku yg bermasalah ni sbb tak paham2

_________________________________________________
~BESAR ~ KERAS~ TEGANG~ PANJANG~
Back to top Go down
View user profile
maya
junior
junior


Posts : 71
Join date : 2009-05-04
Age : 29
Location : ipoh

PostSubject: Re: macam mana cinta intenet ni???   Tue May 05, 2009 12:45 pm

mmg ko 2 yg susah nk fhm2 hehe
kdg2 cinta 2 leh lahir mlalui byk cara sore dia ke muka dia ke sifat dia ke..
cinta 2 kn buta..
perlu ke alasan tuk kita mcintai sesorg 2
Back to top Go down
View user profile
peace™
[[PONSEL_FIGHTER]]
[[PONSEL_FIGHTER]]


Posts : 1529
Join date : 2009-04-11
Location : slgr

PostSubject: Re: macam mana cinta intenet ni???   Tue May 05, 2009 2:05 pm

peh.. ayat maya...
btul tu....
cinta tak kenal siapa..
hadir tanpa di paksa..
kadang2 cinta tu wujud di sebab kan kita rasa selesa dengan seseorang.
walaupun kita blum kenal dengan org tu.. bila kita dah rasa kita leh sembang.. leh lepas kan perasaan.. itu dah leh wat cinta tu wujud..
kadang2, cinta tenet ni memang nak cari cinta di tenet..
sebab tu leh bercinta walaupun tak nampak muke..
cinta itu ibarat kurap,
makin di garu makin sedap,
apabila cinta dah melarat,
taik kucing bagaikan coklat..
huhuhuhu...


_________________________________________________




Back to top Go down
View user profile
salju
senior
senior


Posts : 1063
Join date : 2009-04-12
Age : 32
Location : mesia

PostSubject: Re: macam mana cinta intenet ni???   Tue May 05, 2009 4:04 pm

masalahnyer, si panx nih kena awek tu depan mata, leh dia renung muka awek tu, leh dia tengok camner awek tu cakap, leh dia perhatikan tingkahlaku awek tu..

dari situ dia boleh nak jatuh cinta.



macam aku cakap sebelum ni, itu style dalam drama serunai malam, usman awang.

"dari mata turun ke hati, lalu di kenang..."

tapi zaman sekarang.. cinta tenet nih..

"dari keyboard turun ke hati.. lalu bertunang" (hahaha.. jangan marah mega, saje usik ko jap).



dan aku tak rasa panx nih bermasalah. cuma dia rasa bermasalah tengok orang leh cinta tenet.. sedangkan dia ni jenis kalo bercinta kena ada depan mata.

Back to top Go down
View user profile
lipanx_laut
Police
Police


Posts : 970
Join date : 2009-04-12
Location : taiping--> ipoh---> kajang ---> taiping

PostSubject: Re: macam mana cinta intenet ni???   Tue May 05, 2009 4:15 pm

kalau macam cinta tenet..then..jumpa...then..terus jumpa jumpa jumpa...makna nye kerap jumpa..itu bg aku..ok lah..yang jenis cinta je memanjang kat tenet..tapi tak jumpa lak cam ne.?..dari mana datang nye CINTA tu?...

apa2 pun..90% tepat apa yg salju cakap pasai diri aku..dasat ek salju ni

macannnnnnnnnnn...jom sebalutttttttttttttttt.....

_________________________________________________
~BESAR ~ KERAS~ TEGANG~ PANJANG~
Back to top Go down
View user profile
salju
senior
senior


Posts : 1063
Join date : 2009-04-12
Age : 32
Location : mesia

PostSubject: Re: macam mana cinta intenet ni???   Tue May 05, 2009 4:39 pm

ko nih panx.. adoi..

manusia kan berbeza2? ko ni jenis visual, sbb tu ko takleh terima konsep macam mana leh jatuh cinta dengan orang yang tak nampak depan mata, sbb ko jenis yang terangsang (maksud aku excited, teruja) dengan benda yang ko boleh nampak menggunakan pancaindera.



ada sesetengah orang jenis auditori. orang jenis macam ni dia lebih teruja dengan bunyi dan juga suara. dia tak perlukan orang tu hadir depan mata dia. cukup sekadar dia dengar suara je... dengan cara itu dia boleh terpikat, jatuh cinta dan sebagainya. ini terjadi pada kes zaman dulu kala, iaitu orang bercinta masa dengar radio. pastu calling2. walaupun tak jumpa, leh jatuh cinta.



tapi yelah.. uniknyer cinta tenet nih, tak jumpa pun boleh bercinta... nak kata auditori pun bukan, nak kata visual pun bukan.



hehehe... cam aku citer pasal kekasih gelap aku tu. walaupun aku tak bercinta dgn dia, (yelah.. aku syok sendiri je, dia takde pape perasaan pun kat aku), tapi perasaan cinta yang pernah wujud dalam hati aku ni susah untuk aku gambarkan. aku jarang dengar sore dia, sbb dia bukan jenis suka buat pc call ataupun tepon. dia pun tak suka aku tengok webcam dia.

jgn

jujur aku mengaku, kami kawan dah 5 tahun, aku cuma pernah jumpa dia sekali je. tu pun lepas aku kawan dgn dia 3 tahun, baru aku jumpa... cuma dalam satu jam 15 minit, makan roti canai kat kedai. biler aku jumpa dia baru aku pasan, yang selama ni aku mmg ada perasaan dgn dia.. dan dalam masa yang sama aku rasa terlalu sedih, sbb aku tahu, cara dia tengok muka aku menunjukkan dia takde perasaan istimewa pun kat aku.

benda ni, melibatkan hati dan perasaan, bak kata maya... ia tak perlukan sebab.

sebabnya cuma satu, kerana perasaan cinta itu merupakan satu anugerah Allah s.w.t, dan ia merupakan satu amanah yang Dia berikan pada kita untuk kita jaga, kita pelihara dan kita suburkannya.

menurut kata pensyarah aku pulak, cinta itu boleh wujud apabila kita merasakan diri kita difahami, diterima dan diberi perhatian. tak semestinyer perlu berjumpa untuk melakukan tiga perkara ni, betoi tak?

dari segi hubungan intim, konsep memahami itu sangat penting. daripada kita memahami, kita akan belajar untuk menerima. apabila dah memahami dan juga menerima, hubungan intim ataupun intimate relationship akan timbul. ini disebabkan individu itu rasa gembira, mesra dan rapat dgn orang yang memahami dan menerima dia seadanya. dan sekali lagi aku nak katakan, tak semestinyer perlu berjumpa untuk buat semua ni kan?



so camner panx?

boleh faham ke penerangan aku?

dan aku tak pk ko tak faham penerangan aku.. cuma ko takleh terima hujah aku.. sbb mungkin ko cuba gak nak buat cinta tenet, iaitu cinta tanpa perlu bersua muka. tapi ko rasa macam takleh nak buat je. (mungkin je panx, aku teka je ni. kalo salah tolong betoikan).

tari
Back to top Go down
View user profile
raffey-sama
[[PONSEL_FIGHTER]]
[[PONSEL_FIGHTER]]


Posts : 509
Join date : 2009-04-14
Age : 31
Location : tmn desa manjung point,manjung...huhu

PostSubject: Re: macam mana cinta intenet ni???   Tue May 05, 2009 11:09 pm

AKU DA AGAK DA SALJU...HAHAHAHA....PANX...PANX...HT KO MMG KERAS PANX.....


_______________________________________________________________________________________
kipassusahsusahmati
Back to top Go down
View user profile http://www.myspace.com/ruffeykun
lipanx_laut
Police
Police


Posts : 970
Join date : 2009-04-12
Location : taiping--> ipoh---> kajang ---> taiping

PostSubject: Re: macam mana cinta intenet ni???   Wed May 06, 2009 12:11 pm

bukan keras raffey...cuma pelik..dari monitor..turun ke kebod..sambil tgk kotak ym..pastu leh muncul perasaan cinta??....cam ne ek ...ok2 dah2 nt lagi pening salju nak tazkirah kan aku

_________________________________________________
~BESAR ~ KERAS~ TEGANG~ PANJANG~
Back to top Go down
View user profile
_megatron_
root_admin
root_admin


Posts : 151
Join date : 2009-04-10
Age : 30

PostSubject: Re: macam mana cinta intenet ni???   Wed May 06, 2009 2:54 pm

Quote :
"dari keyboard turun ke hati.. lalu bertunang" (hahaha.. jangan marah mega, saje usik ko jap).

hahahahahah wakakaka
aku pula yang kena
tapi salju
untuk semua yang post.....
Back to top Go down
View user profile
macan_sparrow
[[PONSEL_FIGHTER]]
[[PONSEL_FIGHTER]]


Posts : 742
Join date : 2009-04-12
Age : 38
Location : klang

PostSubject: Re: macam mana cinta intenet ni???   Thu May 07, 2009 6:41 pm

aku setuju sngt ngan salju mmg panx ni jenis dpn mata bru nafsu cintanya dtg ...blh cinta tenet ni cuma aku percaya 20% je cinta tu mai dtg dr tenet ni....hehehehe jom2 panx kena sebalut
Back to top Go down
View user profile
luvfama
[[PONSEL_FIGHTER]]
[[PONSEL_FIGHTER]]


Posts : 297
Join date : 2009-04-30
Age : 31
Location : Negi 9

PostSubject: Re: macam mana cinta intenet ni???   Thu May 07, 2009 7:03 pm

lipanx2...lau jumpa selalu xtakut ke timbul fitnah ke...takut terbowink ke...takut ter t..................
hiii...(tak bermaksud melucas eee)
mcm2 la...mencegah lebih baik dari mngubat..jmpe sekali sekala okla...
lau ikhlas i'allah...jadi jer,,,cinta tenet pun ok jer..tapi yang benarla,,jgn auta2 kan3...
ko jgn nt terkena kt btg idong sndiri baru tau ko...
Back to top Go down
View user profile
arb_mtq
senior
senior


Posts : 432
Join date : 2009-04-13

PostSubject: Re: macam mana cinta intenet ni???   Fri May 08, 2009 4:09 am

"cinta itu ibarat kurap,
makin di garu makin sedap,
apabila cinta dah melarat,
taik kucing bagaikan coklat..
huhuhuhu..."

ayat ni wat arb tringat la waktu kecik2 dlu peace


topic yg ko bawak ni panx bg aku tak susah pon,

sbb cinta ni kan lahir dr ati,

ati ni lak kita leh didik die,

tu yg kene jage ati ni toi2,

ce ko tgk post aku Hadis - Hati tu,

aku bawak satu contoh k.. akademi fantasia,

ble de sorg peserta die tkua kan,

ko prasan tak diorg perlahankan video tu,

wat kaler itam putih skit,

muzik2 sedey plak tue...

org pon pakat ramai2 nangis,

padahal bukan de org mati pon,

diorg berjaya idupkan suiasana sedey tue,

sbb tu aku ckp ati ni leh dididik,

cinta dlm tenet plak.....

asalkn ati tu terketuk skit,jatuh la cinta tue bertabur2
kecewa

macammana leh jatuh cinta?

sbb ati kene ketuk,tersentuh jiwa die,,pusing2 ctu jaa..

asalkan kite mrasa kite ni dsayangi,

nasib kite didengari...prasan seronok..

leh je bercinta dlm tenet ni

..........................

camne panx? leh trima x?
Back to top Go down
View user profile
salju
senior
senior


Posts : 1063
Join date : 2009-04-12
Age : 32
Location : mesia

PostSubject: Re: macam mana cinta intenet ni???   Fri May 08, 2009 6:09 pm

aku tak tahulah panx tu leh terima ke tak.. sebab dia lum terkena bahana cinta tanpa semuka ni lagi.

takperlah panx.. kalo ko nak sangat paham camner cinta tenet ni leh terjadi, aku doakan ko merasakan getaran cinta tenet nanti.. AMIN...
Back to top Go down
View user profile
macan_sparrow
[[PONSEL_FIGHTER]]
[[PONSEL_FIGHTER]]


Posts : 742
Join date : 2009-04-12
Age : 38
Location : klang

PostSubject: Re: macam mana cinta intenet ni???   Fri May 08, 2009 6:44 pm

ermm arb terbelit2 lidah aku baca ko pn atikal sebelum tu aku nk tnya ni ko dh lulus ujian cinta lum ni........cinta tenet bkn semudah yg dikatakan...cinta tenet mencabar dr cinta yg biasa.....cinta biasa ko leh nmpk orgnya dpn mata....so ko leh la nilai manusia tu secara langsung....tp cinta tenet x leh....org leh taip kata cinta yg yg indah2....tp kita x tau yg ditaip tu ikhlas ke x???20% je bg aku cinta tenet ni aku leh terima......bila kita bercinta dlm tenet maknanya pasangan kita terdedah kpda isu2 globel....merokok dulu....
Back to top Go down
View user profile
arb_mtq
senior
senior


Posts : 432
Join date : 2009-04-13

PostSubject: Re: macam mana cinta intenet ni???   Fri May 08, 2009 6:50 pm

lulus ek macan? aku taktau la aku lulus ke tak.... aku tulis tu pon atas dasar pengalaman dan ilmu sikit2 yg aku blajar... bile ade pertelingkahan,
baru dnamakan berbiincang ye dak... acaca faiteh cinta internet
Back to top Go down
View user profile
Sponsored content




PostSubject: Re: macam mana cinta intenet ni???   Today at 2:54 pm

Back to top Go down
 
macam mana cinta intenet ni???
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 3Go to page : 1, 2, 3  Next
 Similar topics
-
» What's NEXT "POISON"
» 7-week Hiatus
» Laura Speaks CD
» SBS Roothi Roothi Hai Rachana Mana Raha Vihaan!! - Sapne Suhane Ladakpan Ke - 14th Oct 2013

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
perak1 :: .::KOPITIAM::. :: .::CAKAP-CAKAP::..::TALKING PLACES::. :: .::CERITA KEDAI KOPI::.-
Jump to:  
Top posters
peace™ (1529)
 
miss-lady (1280)
 
sriteddy™ (1157)
 
salju (1063)
 
lipanx_laut (970)
 
macan_sparrow (742)
 
kuyie (668)
 
raffey-sama (509)
 
arb_mtq (432)
 
luvfama (297)
 
LATEST MOVIE TODAY
.:Sila click pada gambar dibawah untuk download boxoffice movie perak1 semoga terhibur :.