perak1
Selamat datang Ke Perak1 forum** Kepada pelawat, sila mendaftar untuk menikmati segala kemudahan Perak1 forum.** Diharap semua sahabat yg baru berdaftar, sila memperkenalkan diri anda di ruangan forum .anda juga boleh login forums ini dengan email FB anda danjangan lupa Like Fb perak1:KENALKAN DIRI ANDA:. Perak1 forum.** Pelawat yang mengalami masalah register atau login sila emailkan kepada khalifah_alammaya2000@yahoo.com(forum admin support).** Selepas mendaftar, anda akan secara Automatik telah menjadi ahli perak1 forum dan seterusnya anda boleh login untuk memasuki Perak1 forum tanpa menunggu sebarang e-mail pengaktifan akaun.Selamat melayari Perak1 forum PASTI CERIA BERSAMA KAMI.
perak1


 
HomeCalendarGalleryFAQSearchMemberlistUsergroupsRegisterLog in

Receive all updates via Facebook. Just Click the Like Button Below

?

Dapatkan Widget Ini Di Aku Punyer Lah! | Get RM100 A Week @ Blogger Tips


Share | 
 

 CARA MENIKMATI BUAH DADA

View previous topic View next topic Go down 
AuthorMessage
+++(>>zh4f<<)+++
[[PONSEL_FIGHTER]]
[[PONSEL_FIGHTER]]


Posts : 128
Join date : 2009-11-16

PostSubject: CARA MENIKMATI BUAH DADA   Fri Jan 29, 2010 4:34 pm

INFO MAYA:

daripada kajian sains. Adalah naluri lelaki menyukai perempuan buah dada besar kerana ia menandakan kemampuan untuk mengandung dan menyusukan anak.

Bahagian tubuh seperti buah dada dan punggung adalah kawasan dimana lemak DHA iaitu lemak untuk kecergasan otak disimpan. Sebab itu isteri anda akan membesar badan di kawasan-kawasan buah dada dan punggung. Yang penting, galakan isteri untuk makan ikan dan lebih baik lagi sekiranya minyak ikan. Ibu sihat, otak anak pun sihat.

Sebab itu adalah penting kepada ibu yang membesarkan bayi, sedaya boleh menyusukan anak selama yang boleh. Lemak simpanan dikawasan payu dara dan punggung boleh susut dengan sendiri kerana ia ditukarkan kepada susu ibu dan diberikan kepada anak melalui susu ibu.

Lagi banyak anak disusu lagi susut lemak dalam badan ibu.

Berbalik kepada cara untuk membelai isteri yang bertetek besar, atau membelai buah dada isteri ia perlu dilakukan dengan lembut kerana kawasan tetek dan puting tetek adalah kawasan yang sensitif.


Biasanya untuk wanita yang baru kenal belaian buah dada akan gairah apabila disentuh. Wanita yang buah dada pada mulanya kecil, akan membesar apabila tetek selalu dibelai, buah dada diramas dan punting tetek dihisap. Gairah dan berahi wanita dalam seks akan memberi isyarat kepada badan wanita untuk bersedia untuk mengandung. Seperti mana yang dinyatakan sebelum ini, kawasan tetek dan punggung adalah kawasan simpanan lemak dan khasiat sebagai persediaan untuk badan wanita untuk mengandung.

Untuk isteri yang sudah selalu tetek dibelai dan diramas, maka ia boleh menimbulkan rasa kegelian jika belaian dilakukan secara gelojoh. Suami perlu pandai mempelbagaikan cara untuk menikmati tetek besar isteri.

Jangan terus sentuh buah dada isteri terutama puting tetek. Belaian mula dilakukan dengan kawasan sekeliling buah dada isteri. Kawasan bahu, atas buah dada dan pangkal buah dada adalah kawasan mula yang mengairahkan dan biasanya tidak menggelikan. Gosok dan sentuh dengan lembut kawasan itu. Cium bahu dan kawasan atas buah dada.

Jari-jari tangan juga perlu memainkan peranan untuk merangsangkan buah dada. Gosok sekeliling pangkal buah dada isteri dalam bentuk bulatan. Jangan sentuh lagi buah dada isteri. Gosok dan tanyakan dimana kawasan yang menyenangkan isteri dan buat tumpuan disitu.

Bayangkan suami dalam keadaan sekarang. Sambil cium bahu dan kawasan atas buah dada isteri, jari-jari tangan menggosok sekeliling buah dada isteri. Gilirkan antara dua buah dada isteri.

Kawasan pangkal bawah buah dada isteri juga, merupakan kawasan yang sensitif dan gairah seks isteri. Belai dan gosok perlahan-lahan dengan tapak tangan. Gilirkan dengan gosok sekeliling dan gilirkan antara dua buah dada isteri.

Apabila isteri sudah gairah dan mahukan lagi belaian yang lebih. Barulah boleh merangsangkan puting tetek besar isteri. Puting dirangsang dan digairah dengan lidah dan hisapan lembut. Hisap puting tetek dengan cara masukkan puting dalam mulut dan letakkan atas lidah. Pastikan pangkal puting tetek diantara dua bibir suami dan tidak kena kepada gigi. Sambil puting buah dada isteri disedut lembut, gunakan lidah untuk basahkan puting tetek.

Gunakan lidah untuk membuat sentuhan lembut dalam bentuk bulatan sekeliling puting tetek. Yang paling berahi adalah apabila puting disedut, lidah dibawah puting megurut bawah puting tetek, umpama bayi menyusu. Gilirkan sama tempoh masa pada setiap buah dada. Namun begitu, adakala ada belah buah dada yang isteri rasa lebih nikmat, maka maklum balas isteri adalah perlu.


Jangan lupa, sebelah puting tetek besar dihisap maka sebelah lagi bolehlah dibelai dan diramas. Jangan biarkan mana-mana belah buah dada kosong tidak disentuh dan digairahkan.

Kepada suami, jika mahu belajar cara yang baik menghisap puting tetek besar isteri, perhatikan bagaimana anak anda lakukan.

Sewaktu melakukan hubungan seks, semasa batang zakar berada dalam faraj isteri, tetek besar isteri perlu dibelai dan diramas lembut. Gilirkan dengan hisapan buah dada dan ramasan lembut. Jangan biarkan mana-mana belah buah dada kosong tidak disentuh.

“Breast fu?k” atau memancutkan mani antara dua tetek besar isteri adalah satu cara untuk mempelbagaikan hubungan seks. Ia mengairahkan suami dan memberikan kepuasan terutama waktu-waktu isteri datang bulan atau pantang selepas bersalin. Jangan lupa untuk sapu sekeliling buah dada air mani yang dipancutkan. Air mani lelaki perlu dibiarkan sehingga kering. Petua ini boleh membuat buah dada isteri sentiasa tegang.

Satu lagi posisi seks yang boleh menggairahkan buah dada isteri adalah dengan cara isteri diatas. Posisi “Woman on top” ini membolehkan buah dada dicapai dan diramas. Ia juga membolehkan puting tetek dihisap dan dirangsangkan dengan mulut.

_________________________________________________



Back to top Go down
View user profile
lipanx_laut
Police
Police


Posts : 970
Join date : 2009-04-12
Location : taiping--> ipoh---> kajang ---> taiping

PostSubject: Re: CARA MENIKMATI BUAH DADA   Sun Jan 31, 2010 8:52 pm

..eee gatal la hangpa ni semua... kita tak biasa tau benda2 macam ni ...eeee yek2 ( sambil picit buah dada sendiri )

_________________________________________________
~BESAR ~ KERAS~ TEGANG~ PANJANG~
Back to top Go down
View user profile
miss-lady
Admin
Admin


Posts : 1280
Join date : 2009-04-10
Age : 28
Location : sabah &amp; perak

PostSubject: Re: CARA MENIKMATI BUAH DADA   Sun Jan 31, 2010 9:04 pm

cabuttttttttttttttt

_________________________________________________
Kebanyakan dari kita tidak mensyukuri apa yang sudah kita miliki, tetapi kita selalu menyesali apa yang belum kita capai
Back to top Go down
View user profile
:syira:
Moderator
Moderator


Posts : 103
Join date : 2009-04-12
Age : 27
Location : sitiawan,perak

PostSubject: Re: CARA MENIKMATI BUAH DADA   Mon Feb 01, 2010 8:29 am

weekkk...

iskk

cabuttttttttttttttt
Back to top Go down
View user profile
miss-lady
Admin
Admin


Posts : 1280
Join date : 2009-04-10
Age : 28
Location : sabah &amp; perak

PostSubject: Re: CARA MENIKMATI BUAH DADA   Mon Feb 01, 2010 8:37 am

:syira: wrote:
weekkk...

iskk

cabuttttttttttttttt


awat tu
malu tak terkata ka

_________________________________________________
Kebanyakan dari kita tidak mensyukuri apa yang sudah kita miliki, tetapi kita selalu menyesali apa yang belum kita capai
Back to top Go down
View user profile
peace™
[[PONSEL_FIGHTER]]
[[PONSEL_FIGHTER]]


Posts : 1529
Join date : 2009-04-11
Location : slgr

PostSubject: Re: CARA MENIKMATI BUAH DADA   Mon Feb 01, 2010 10:52 am

sedap....

_________________________________________________




Back to top Go down
View user profile
:syira:
Moderator
Moderator


Posts : 103
Join date : 2009-04-12
Age : 27
Location : sitiawan,perak

PostSubject: Re: CARA MENIKMATI BUAH DADA   Mon Feb 01, 2010 3:33 pm



malu xterkata la mama anis smpai syira wat cm nie je

cara menikmati benda laen xda ke zhaf

Back to top Go down
View user profile
lipanx_laut
Police
Police


Posts : 970
Join date : 2009-04-12
Location : taiping--> ipoh---> kajang ---> taiping

PostSubject: Re: CARA MENIKMATI BUAH DADA   Mon Feb 01, 2010 3:36 pm

eleh...malu tapi mahu...

_________________________________________________
~BESAR ~ KERAS~ TEGANG~ PANJANG~
Back to top Go down
View user profile
komenk
senior
senior


Posts : 19
Join date : 2010-01-11

PostSubject: Re: CARA MENIKMATI BUAH DADA   Mon Feb 01, 2010 6:50 pm

OWH BUAH DADA
SERR..SERRR ACH....
Back to top Go down
View user profile
+++(>>zh4f<<)+++
[[PONSEL_FIGHTER]]
[[PONSEL_FIGHTER]]


Posts : 128
Join date : 2009-11-16

PostSubject: Re: CARA MENIKMATI BUAH DADA   Mon Feb 01, 2010 7:07 pm


18sx

korg belajar dulu tentang saiz2 ni dulu lain kali senang



http://www.afraidtoask.com/breast/breastsize.html



_________________________________________________



Back to top Go down
View user profile
miss-lady
Admin
Admin


Posts : 1280
Join date : 2009-04-10
Age : 28
Location : sabah &amp; perak

PostSubject: Re: CARA MENIKMATI BUAH DADA   Mon Feb 01, 2010 8:15 pm

isk isk isk..
ade gak yg berbulu hek?
erkk cabuttttttttttttttt
Back to top Go down
View user profile
tupai_jantan
senior
senior


Posts : 8
Join date : 2009-04-17
Age : 31
Location : klang

PostSubject: Re: CARA MENIKMATI BUAH DADA   Tue Feb 02, 2010 12:35 am

[b] buah dada ek da punggung ye <<like this
aku nk test kat sape ni ye...
Back to top Go down
View user profile http://bogon_07@yahoo.com
miss-lady
Admin
Admin


Posts : 1280
Join date : 2009-04-10
Age : 28
Location : sabah &amp; perak

PostSubject: Re: CARA MENIKMATI BUAH DADA   Tue Feb 02, 2010 12:38 am

test kat bini la
jgn suka2 nak test kat anak dara org taw.. tak bek jgn

_________________________________________________
Kebanyakan dari kita tidak mensyukuri apa yang sudah kita miliki, tetapi kita selalu menyesali apa yang belum kita capai
Back to top Go down
View user profile
xNova
root_admin
root_admin


Posts : 55
Join date : 2009-10-23
Age : 27
Location : Perak @ Kedah @ Penang

PostSubject: Re: CARA MENIKMATI BUAH DADA   Wed Apr 14, 2010 10:57 pm

nak try ar cari belen yg tek besaq...wakakak wakakaka


bru bley nikmat..wakkakkaa opocot opocot
Back to top Go down
View user profile
pelam
Member
Member


Posts : 19
Join date : 2012-07-09
Age : 29

PostSubject: Re: CARA MENIKMATI BUAH DADA   Tue Jul 10, 2012 6:02 pm

+++(>>zh4f<<)+++ wrote:
INFO MAYA:

daripada kajian sains. Adalah naluri lelaki menyukai perempuan buah dada besar kerana ia menandakan kemampuan untuk mengandung dan menyusukan anak.

Bahagian tubuh seperti buah dada dan punggung adalah kawasan dimana lemak DHA iaitu lemak untuk kecergasan otak disimpan. Sebab itu isteri anda akan membesar badan di kawasan-kawasan buah dada dan punggung. Yang penting, galakan isteri untuk makan ikan dan lebih baik lagi sekiranya minyak ikan. Ibu sihat, otak anak pun sihat.

Sebab itu adalah penting kepada ibu yang membesarkan bayi, sedaya boleh menyusukan anak selama yang boleh. Lemak simpanan dikawasan payu dara dan punggung boleh susut dengan sendiri kerana ia ditukarkan kepada susu ibu dan diberikan kepada anak melalui susu ibu.

Lagi banyak anak disusu lagi susut lemak dalam badan ibu.

Berbalik kepada cara untuk membelai isteri yang bertetek besar, atau membelai buah dada isteri ia perlu dilakukan dengan lembut kerana kawasan tetek dan puting tetek adalah kawasan yang sensitif.


Biasanya untuk wanita yang baru kenal belaian buah dada akan gairah apabila disentuh. Wanita yang buah dada pada mulanya kecil, akan membesar apabila tetek selalu dibelai, buah dada diramas dan punting tetek dihisap. Gairah dan berahi wanita dalam seks akan memberi isyarat kepada badan wanita untuk bersedia untuk mengandung. Seperti mana yang dinyatakan sebelum ini, kawasan tetek dan punggung adalah kawasan simpanan lemak dan khasiat sebagai persediaan untuk badan wanita untuk mengandung.

Untuk isteri yang sudah selalu tetek dibelai dan diramas, maka ia boleh menimbulkan rasa kegelian jika belaian dilakukan secara gelojoh. Suami perlu pandai mempelbagaikan cara untuk menikmati tetek besar isteri.

Jangan terus sentuh buah dada isteri terutama puting tetek. Belaian mula dilakukan dengan kawasan sekeliling buah dada isteri. Kawasan bahu, atas buah dada dan pangkal buah dada adalah kawasan mula yang mengairahkan dan biasanya tidak menggelikan. Gosok dan sentuh dengan lembut kawasan itu. Cium bahu dan kawasan atas buah dada.

Jari-jari tangan juga perlu memainkan peranan untuk merangsangkan buah dada. Gosok sekeliling pangkal buah dada isteri dalam bentuk bulatan. Jangan sentuh lagi buah dada isteri. Gosok dan tanyakan dimana kawasan yang menyenangkan isteri dan buat tumpuan disitu.

Bayangkan suami dalam keadaan sekarang. Sambil cium bahu dan kawasan atas buah dada isteri, jari-jari tangan menggosok sekeliling buah dada isteri. Gilirkan antara dua buah dada isteri.

Kawasan pangkal bawah buah dada isteri juga, merupakan kawasan yang sensitif dan gairah seks isteri. Belai dan gosok perlahan-lahan dengan tapak tangan. Gilirkan dengan gosok sekeliling dan gilirkan antara dua buah dada isteri.

Apabila isteri sudah gairah dan mahukan lagi belaian yang lebih. Barulah boleh merangsangkan puting tetek besar isteri. Puting dirangsang dan digairah dengan lidah dan hisapan lembut. Hisap puting tetek dengan cara masukkan puting dalam mulut dan letakkan atas lidah. Pastikan pangkal puting tetek diantara dua bibir suami dan tidak kena kepada gigi. Sambil puting buah dada isteri disedut lembut, gunakan lidah untuk basahkan puting tetek.

Gunakan lidah untuk membuat sentuhan lembut dalam bentuk bulatan sekeliling puting tetek. Yang paling berahi adalah apabila puting disedut, lidah dibawah puting megurut bawah puting tetek, umpama bayi menyusu. Gilirkan sama tempoh masa pada setiap buah dada. Namun begitu, adakala ada belah buah dada yang isteri rasa lebih nikmat, maka maklum balas isteri adalah perlu.


Jangan lupa, sebelah puting tetek besar dihisap maka sebelah lagi bolehlah dibelai dan diramas. Jangan biarkan mana-mana belah buah dada kosong tidak disentuh dan digairahkan.

Kepada suami, jika mahu belajar cara yang baik menghisap puting tetek besar isteri, perhatikan bagaimana anak anda lakukan.

Sewaktu melakukan hubungan seks, semasa batang zakar berada dalam faraj isteri, tetek besar isteri perlu dibelai dan diramas lembut. Gilirkan dengan hisapan buah dada dan ramasan lembut. Jangan biarkan mana-mana belah buah dada kosong tidak disentuh.

“Breast fu?k” atau memancutkan mani antara dua tetek besar isteri adalah satu cara untuk mempelbagaikan hubungan seks. Ia mengairahkan suami dan memberikan kepuasan terutama waktu-waktu isteri datang bulan atau pantang selepas bersalin. Jangan lupa untuk sapu sekeliling buah dada air mani yang dipancutkan. Air mani lelaki perlu dibiarkan sehingga kering. Petua ini boleh membuat buah dada isteri sentiasa tegang.

Satu lagi posisi seks yang boleh menggairahkan buah dada isteri adalah dengan cara isteri diatas. Posisi “Woman on top” ini membolehkan buah dada dicapai dan diramas. Ia juga membolehkan puting tetek dihisap dan dirangsangkan dengan mulut.

_________________________________________________
AUWWW AUWW
Back to top Go down
View user profile
Sponsored content




PostSubject: Re: CARA MENIKMATI BUAH DADA   Today at 10:17 pm

Back to top Go down
 
CARA MENIKMATI BUAH DADA
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» Kitbash: General Idi Amin Dada - The Last King of Scotland
» La otra cara del alma
» Jesus Christ Superstar
» Wasn't it terrible the way Bob treated Joan Baez?
» Tamarindus - looking for large old examples

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
perak1 :: .::INFORMASI::. :: ::SEKSOLOGI::-
Jump to:  
Top posters
peace™ (1529)
 
miss-lady (1280)
 
sriteddy™ (1157)
 
salju (1063)
 
lipanx_laut (970)
 
macan_sparrow (742)
 
kuyie (668)
 
raffey-sama (509)
 
arb_mtq (432)
 
luvfama (297)
 
LATEST MOVIE TODAY
.:Sila click pada gambar dibawah untuk download boxoffice movie perak1 semoga terhibur :.