perak1
Selamat datang Ke Perak1 forum** Kepada pelawat, sila mendaftar untuk menikmati segala kemudahan Perak1 forum.** Diharap semua sahabat yg baru berdaftar, sila memperkenalkan diri anda di ruangan forum .anda juga boleh login forums ini dengan email FB anda danjangan lupa Like Fb perak1:KENALKAN DIRI ANDA:. Perak1 forum.** Pelawat yang mengalami masalah register atau login sila emailkan kepada khalifah_alammaya2000@yahoo.com(forum admin support).** Selepas mendaftar, anda akan secara Automatik telah menjadi ahli perak1 forum dan seterusnya anda boleh login untuk memasuki Perak1 forum tanpa menunggu sebarang e-mail pengaktifan akaun.Selamat melayari Perak1 forum PASTI CERIA BERSAMA KAMI.
perak1


 
HomeCalendarGalleryFAQSearchMemberlistUsergroupsRegisterLog in

Receive all updates via Facebook. Just Click the Like Button Below

?

Dapatkan Widget Ini Di Aku Punyer Lah! | Get RM100 A Week @ Blogger Tips


Share | 
 

 Pasangan kita suka onani, apa pandangan korang?

View previous topic View next topic Go down 
AuthorMessage
lipanx_laut
Police
Police


Posts : 970
Join date : 2009-04-12
Location : taiping--> ipoh---> kajang ---> taiping

PostSubject: Pasangan kita suka onani, apa pandangan korang?   Tue Jul 21, 2009 10:05 am

Aku nak tanye gurl semua,
camne pandangan dan perasaan kamu sekiranya tahu
si dia lebih suka beronani ?...



marah ke? geram ke? rasa terasing ke? perpisahan terasing ke ? nasihatkan ke?

sbb onani kan lumrah manusia ...

jawabbbbbbbbbbbbbb......

pertanyaan sekadar pengetahuan...tiada unsur2 seks ... wahhhh gitu...

_________________________________________________
~BESAR ~ KERAS~ TEGANG~ PANJANG~
Back to top Go down
View user profile
salju
senior
senior


Posts : 1063
Join date : 2009-04-12
Age : 32
Location : mesia

PostSubject: Re: Pasangan kita suka onani, apa pandangan korang?   Tue Jul 21, 2009 12:00 pm

hotak kamo panx... takde unsur2 seks konon... podacit.... wakakaka

kalo si pasangan suka beronani... aku sebenornya kesian gak dgn orang yang camni... sbb dia tak pandai kawal diri dia lagi... nak marah pun takleh.. sbb salah satu cara nak kawal nafsu tu dengan berpose. ada gak kes aku dengar tengah pose pun nafsu mencanak naik... camner... ish ish.. simpati plak rasa...

leh soh dia kumpul duit cepat2 ler.. nanti leh nikah cepat2... setel problem onani tu... tapi kalo dah nikah pun dia suka onani jugak... mmg aku ler.....
Back to top Go down
View user profile
lipanx_laut
Police
Police


Posts : 970
Join date : 2009-04-12
Location : taiping--> ipoh---> kajang ---> taiping

PostSubject: Re: Pasangan kita suka onani, apa pandangan korang?   Tue Jul 21, 2009 9:32 pm

salju

tapi kan..member aku kan.. ada yg cakap...dah lama aku main ngan bini aku...onani jugak yg sedap... haaaaaaaaaa cam ne tu salju

_________________________________________________
~BESAR ~ KERAS~ TEGANG~ PANJANG~
Back to top Go down
View user profile
salju
senior
senior


Posts : 1063
Join date : 2009-04-12
Age : 32
Location : mesia

PostSubject: Re: Pasangan kita suka onani, apa pandangan korang?   Tue Jul 21, 2009 10:07 pm

aku nak cakap pun susah ler panx.. bunyi cam kasar... kawan ko tu ada sejenis sakit jiwa ler... iaitu masalah abnormal seks..

dia kena jumpa dgn pakar terapi seksologi untuk memulihkan keinginan seks dia jadi normal balik... kalo masalah camni.. kaunselor pun takleh nak tolong... cuma kaunselor boleh refer kes dia tu kepada seksologi ler...

tapi tu terpulang pada tuan punyer badan ler.. kalo dia bahagia dgn cara camtu.. aku no komen ler.. kena soh bini dia ler yang tolong onanikan kot.... apa aku merepek nih? camtu ler lebih kurang.... tapi kesian plak nak dapat anak nanti susah..

ah.. pandai2 ler kawan ko tu.. pilihan dalam tangan dia.. kalo dia rasa nak jadi normal.. cepat2 ler jumpa dgn pakar terapi seks... tapi kalo dia rasa dia normal... aku no komen ler..

tapi kalo kes tu jadi kat aku camner ek? erm... mula2 ikut ler dulu permintaan dia tu... pastu nanti pandai2 ler aku ejas.. hai kata kaunselor... bijak dalam tukar mind setting orang lain... adoi..... harap2 aku tabah ler menghadapi dugaan sebegitu nanti.. AMIN...
Back to top Go down
View user profile
Admin
Admin
Admin


Posts : 256
Join date : 2009-04-10
Age : 32
Location : gerik,perak

PostSubject: Re: Pasangan kita suka onani, apa pandangan korang?   Wed Jul 22, 2009 4:34 am

pan ko la tolong onanikan dia,kut2 dia terangsang dgn kamu....wahhh pasangan gay le....haha lawak je...

_________________________________________________
tolong sama2 majukan forums
Back to top Go down
View user profile http://perak1.forums2u.com
sriteddy™
Site Admin
Site Admin


Posts : 1157
Join date : 2009-04-20
Location : a place called heart

PostSubject: Re: Pasangan kita suka onani, apa pandangan korang?   Wed Jul 22, 2009 7:05 am

erm ade ke kapel..bila onani dia gtau kat kapel dia
bg aku..klu psngan aku cmtu..nak kata suka tak la..tp nak wat cane kan..dh napsu dia tgh naik ms tu..dr dia bt ngn girl lain..biar la dia onani tp dlm ms yg sama mngkin aku nasihat kan tp ssh gak ek..bt nya dia mnta nak tido ngn aku haaa..masak nak kawen, duit tak cukup gik
klu dah kawen..still suka onani..erm aku sbg istri cuba la amik pot tlng onani kan ke lol! pastu dekati n bincang ngn dia..knp dia lbh sedap onani dr 'bersama' aku xde mslh xleh selesai..klu ade cara yg blh memuaskan dia..x slh sbg istri..kita buat
erm..lipanx..xleh gak la komen sblh pihak
cane perasaan lelaki lak bila psngan korang suka onani
haaa..jgn x tau lak..pmpuan pn ade yg onani
Back to top Go down
View user profile
salju
senior
senior


Posts : 1063
Join date : 2009-04-12
Age : 32
Location : mesia

PostSubject: Re: Pasangan kita suka onani, apa pandangan korang?   Wed Jul 22, 2009 9:37 am

main sedut jelah kot sri oi.... (aku main sebut je.. aku pun tak tau sedut tu apa... )
Back to top Go down
View user profile
-doc-
Site Admin
Site Admin


Posts : 53
Join date : 2009-04-16
Age : 27
Location : melaka bumi bertuaah

PostSubject: Re: Pasangan kita suka onani, apa pandangan korang?   Wed Jul 22, 2009 11:39 am

kah kah kah lawak pon ada ni aku tgk... lol!

mungkin dia dah terbiasa dari muda dah bawak smpai ke tua kot tu pasal dia

lebih suka onani...
Back to top Go down
View user profile
macan_sparrow
[[PONSEL_FIGHTER]]
[[PONSEL_FIGHTER]]


Posts : 742
Join date : 2009-04-12
Age : 38
Location : klang

PostSubject: Re: Pasangan kita suka onani, apa pandangan korang?   Wed Jul 22, 2009 1:39 pm

klu bini dtg bulan x kan nk taji gak......nafsu dh memuncak pe lagi tembak dinding la x kn nk taji ank dara org kot nk seduttttttttttttt

_________________________________________________


hidup mesti mau appy
Back to top Go down
View user profile
salju
senior
senior


Posts : 1063
Join date : 2009-04-12
Age : 32
Location : mesia

PostSubject: Re: Pasangan kita suka onani, apa pandangan korang?   Wed Jul 22, 2009 1:44 pm

macan nih... kawan panx tu bukan dia tak dapat buat seks pasal isteri dia haid.. jgn tapi dia rasa tembak dinding tu lagi nikmat daripada buat seks dgn bini dia..

mmg ada kes camtu ler can.... kaunselor aku ada citer... suami dia tak mo buat seks betoi2... suka tembak dinding je... aku rasa mesti isteri dia tensen pasal suami lagi suka tembak dinding tapi tak mo buat seks dgn dia.. mmg ada kes camtu.. kaunselor kata lelaki tu perlu dirujuk kepada seksologi untuk membetoikan napsu seksnya...
Back to top Go down
View user profile
lipanx_laut
Police
Police


Posts : 970
Join date : 2009-04-12
Location : taiping--> ipoh---> kajang ---> taiping

PostSubject: Re: Pasangan kita suka onani, apa pandangan korang?   Wed Jul 22, 2009 1:51 pm

kalau pompuan suka onani ke seri? astaghfirullahhhhhhh..... kenapa ni syg? meh meh abg tlg onani kan meh...Ooo tak puas ek ..syiok lagi onani ek...haaa nah ! amek amek tenyeh tenyeh tenyehhhhhh...haaa amek amek amek ...rasakan rasakan! gosok lagi gosok lagi !... haaa puas?? puas??Oo bese ni..suka sgt kat onani ni haa!! kemas kain baju semua..pegiiii pegi pegi ikut onani tuuu !!!






_________________________________________________
~BESAR ~ KERAS~ TEGANG~ PANJANG~
Back to top Go down
View user profile
sriteddy™
Site Admin
Site Admin


Posts : 1157
Join date : 2009-04-20
Location : a place called heart

PostSubject: Re: Pasangan kita suka onani, apa pandangan korang?   Wed Jul 22, 2009 4:01 pm

dia yg buka topik..alih2 dia plk emo ye la..napsu kan..bkn kira laki ke pmpuan..time lelaki x thn je nak cite..time pmpuan x thn cane lak
tau pun x nak komen
Back to top Go down
View user profile
lipanx_laut
Police
Police


Posts : 970
Join date : 2009-04-12
Location : taiping--> ipoh---> kajang ---> taiping

PostSubject: Re: Pasangan kita suka onani, apa pandangan korang?   Wed Jul 22, 2009 8:41 pm

aik..bukan emo la...betui la..kalau pasangan i asek nak onani je.. i buat cam tu la... kan i dah komen tu

_________________________________________________
~BESAR ~ KERAS~ TEGANG~ PANJANG~
Back to top Go down
View user profile
salju
senior
senior


Posts : 1063
Join date : 2009-04-12
Age : 32
Location : mesia

PostSubject: Re: Pasangan kita suka onani, apa pandangan korang?   Wed Jul 22, 2009 9:21 pm

back to topik... kiter citer pasangan yang suka onani nih pasangan yang ada masalah seksual.. yang lebih berahi dengan onani daripada membuat hubungan seksual dgn isteri/suami sendiri.... bukan citer pasal korang tembak dinding ker.. tembak lantai ker.. ok?

kaunselor dah marah nih.. :salju:
Back to top Go down
View user profile
Admin
Admin
Admin


Posts : 256
Join date : 2009-04-10
Age : 32
Location : gerik,perak

PostSubject: Re: Pasangan kita suka onani, apa pandangan korang?   Thu Jul 23, 2009 4:15 am

aiksss....pandok suke ek....hahahah....tarok je timun....(tidak digalakan)

_________________________________________________
tolong sama2 majukan forums
Back to top Go down
View user profile http://perak1.forums2u.com
sriteddy™
Site Admin
Site Admin


Posts : 1157
Join date : 2009-04-20
Location : a place called heart

PostSubject: Re: Pasangan kita suka onani, apa pandangan korang?   Thu Jul 23, 2009 5:28 am

panx..sp kene bungkus kain baju tu
cabuttttttttttttttt
Back to top Go down
View user profile
salju
senior
senior


Posts : 1063
Join date : 2009-04-12
Age : 32
Location : mesia

PostSubject: Re: Pasangan kita suka onani, apa pandangan korang?   Thu Jul 23, 2009 8:46 am

hotak kamo pelam... nah ambik.. nah ambik lagi... ni last punyer... gatal pelam nih....
Back to top Go down
View user profile
MaNgKuK pEcAh
junior
junior


Posts : 81
Join date : 2009-05-14
Age : 27
Location : kajang melaka

PostSubject: Re: Pasangan kita suka onani, apa pandangan korang?   Mon Jul 27, 2009 5:09 pm

adess
bkak topik gini
lain jdi
ape la
dok wt kak dot mara
g la jmpe pakar seks kalo nk sgt onani tuh
sape suh onani sokmo
kn da jadi tabiat
y malangnye sian kat bini
anak pon susa nk dpt
kesimpulannya bini kena main peranan
tnye la die
tang mne y besh
ley bini tlg onani kn
tkde la tembak mane2 lagi
tak gitu wahai senior2
Back to top Go down
View user profile
yuOtaci
junior
junior


Posts : 35
Join date : 2009-06-28
Age : 30

PostSubject: Re: Pasangan kita suka onani, apa pandangan korang?   Mon Jul 27, 2009 9:31 pm

onani tu hape
Back to top Go down
View user profile
sriteddy™
Site Admin
Site Admin


Posts : 1157
Join date : 2009-04-20
Location : a place called heart

PostSubject: Re: Pasangan kita suka onani, apa pandangan korang?   Tue Jul 28, 2009 5:23 am

taci..refer kat kamus k
Back to top Go down
View user profile
Sponsored content




PostSubject: Re: Pasangan kita suka onani, apa pandangan korang?   Today at 2:57 pm

Back to top Go down
 
Pasangan kita suka onani, apa pandangan korang?
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» Kita will be coming to Excel CS at JCube on 1st October 2011
» A-ano.... K-konichiwa... watashi no namai wa... K-kita desu

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
perak1 :: .::INFORMASI::. :: ::SEKSOLOGI::-
Jump to:  
Top posters
peace™ (1529)
 
miss-lady (1280)
 
sriteddy™ (1157)
 
salju (1063)
 
lipanx_laut (970)
 
macan_sparrow (742)
 
kuyie (668)
 
raffey-sama (509)
 
arb_mtq (432)
 
luvfama (297)
 
LATEST MOVIE TODAY
.:Sila click pada gambar dibawah untuk download boxoffice movie perak1 semoga terhibur :.