perak1
Selamat datang Ke Perak1 forum** Kepada pelawat, sila mendaftar untuk menikmati segala kemudahan Perak1 forum.** Diharap semua sahabat yg baru berdaftar, sila memperkenalkan diri anda di ruangan forum .anda juga boleh login forums ini dengan email FB anda danjangan lupa Like Fb perak1:KENALKAN DIRI ANDA:. Perak1 forum.** Pelawat yang mengalami masalah register atau login sila emailkan kepada khalifah_alammaya2000@yahoo.com(forum admin support).** Selepas mendaftar, anda akan secara Automatik telah menjadi ahli perak1 forum dan seterusnya anda boleh login untuk memasuki Perak1 forum tanpa menunggu sebarang e-mail pengaktifan akaun.Selamat melayari Perak1 forum PASTI CERIA BERSAMA KAMI.
perak1


 
HomeCalendarGalleryFAQSearchMemberlistUsergroupsRegisterLog in

Receive all updates via Facebook. Just Click the Like Button Below

?

Dapatkan Widget Ini Di Aku Punyer Lah! | Get RM100 A Week @ Blogger Tips


Share | 
 

 Lawak 18sx kembali...

View previous topic View next topic Go down 
AuthorMessage
sriteddy™
Site Admin
Site Admin


Posts : 1157
Join date : 2009-04-20
Location : a place called heart

PostSubject: Lawak 18sx kembali...   Tue Jun 23, 2009 8:58 am

Ayam Bangi & Ayam Perlis
Ada satu cerita yang berlaku di pasar ayam di Kamunting. Peniaga ayam ini nama dia Sudin. Dia jual ayam yang di beli dari beberapa tempat. Ada pulak seorang pelanggan nama dia Hamidah. Dia ni pelanggan tetap ayam Sudin. Kak Midah ni dok meniaga nasi dekat kedai berhampiran.

Jadi hari-hari lah dia beli ayam dari Sudin. Disebabkan dah setiap hari dok main dengan ayam, sampai Kak Midah dah kenal jenis-jenis ayam sebelum disembelih. Antara ayam yang selalu dipilih oleh Kak Midah ialah ayam dari Bangi dan ayam dari Perlis. Selalunya ayam dari Bangi lah yang menjadi pilihan Kak Midah. Kalau tidak dia akan beli ayam dari Perlis sahaja. Kalau tak ada lansung dia tak akan beli ayam lain. Kelebihan yang ada pada Kak Midah ialah dia boleh kenal samada ayam tu dari Bangi atau Perlis ialah dengan membelek punggung ayam tu.

Selalunya Sudin akan campur semua ayam yang sampai dalam satu tempat. Jadi jenuhlah Kak Midah dok belek sekor-sekor nak cari ayam Bangi atau ayam Perlis. Mula-mula Sudin tak kisah sangat dengan Kak Midah. Tapi lama-lama Sudin dah mula boring. Sebab Kak Midah ni customer tetap Sudin pendam je bengang dia. Satu hari Kak Midah datang macam biasa dan terus belek punggung ayam nak cari ayam Bangi. Habis semua ayam dibeleknya. Tak ada satu pun ayam Bangi atau ayam Perlis. Jadi Kak Midah pun panggil Sudin dan tanya;

Kak Midah: Din! ayam Bangi tak ada ka.
Sudin: Tu ada dalam tu. (Yang sebenarnya tak ada sebab lori ayam Bangi terbalik kat Tanjung Malim)
Kak Midah: Hang toksah dok bohong. Kak Midah dah tengok dah, semua ayam dari tempat lain.
Sudin: Ayam Perlis ada. (Yang sebenarnya pun tak ada sebab lori rosak dekat Nibong Tebal).
Kak Midah: Hang ni, Kak Midah kata tak dak, tak dak la. Hang ingat Kak Midah tak kenai ka ayam-ayam tu. Bukan sehari dua Kak Midah dok main dengan ayam.
Sudin: Kak Midah ni memang teror lah, punggong ayam pun dia boleh kenal.
Kak Midah: Baru hang tau siapa Kak Midah. Pakar tengok punggong ayam. (lalu blah sambil tersenyum walau pun tak dapat ayam hari itu).

Kemudian sampailah nak dekat Hari Raya. Kak Midah macam biasalah nak belek punggong ayam. Sudin tengok Kak Midah, bengang je rasa macam nak bertempik dekat Kak Midah sebab orang terlalu ramai dan sesak pada masa tu. Kak Midah perasan yang Sudin memang bengang kat dia. Sambil Sudin dok bersihkan ayam Kak Midah, Kak Midah cuba ambil hati Sudin.

Kak Midah: Din! Tak balik raya ke tahun ni.
Sudin: Tak!!! (Bengang)
Kak Midah: Famili ada kat sini ke.
Sudin: Tak dak!!
Kak Midah: Habih tu raya dengan siapa.
Sudin: Raya sorang-sorang.
Kak Midah: Kalau Din tak balik kampung mai lah rumah Kak Midah.
Sudin: Tak pa lah, terima kasih je lah.
Kak Midah: Dah lama kita kenal, kak tak tau pun kampung Din. Kampung Din kat mana?
Sudin: (Diam). (Buat tak dengar).
Kak Midah: Kak tanya ni, kampung Din kat mana.
Sudin: (Masih diam). Tiba-tiba Sudin naik atas meja lalu membuka seluar dan menonggeng ke arah Kak Midah sambil berkata... Kalau Kak Midah teror cuba Kak midah belek lubang punggong saya dan teka saya berasal dari mana?
Kak Midah: (Ambil ayam dia dan terus blah)
Back to top Go down
View user profile
peace™
[[PONSEL_FIGHTER]]
[[PONSEL_FIGHTER]]


Posts : 1529
Join date : 2009-04-11
Location : slgr

PostSubject: Re: Lawak 18sx kembali...   Tue Jun 23, 2009 11:46 am

hahhaa.... din mengaku diri dia ayam la plak..
lol! lol! lol! lol!

_________________________________________________




Back to top Go down
View user profile
sriteddy™
Site Admin
Site Admin


Posts : 1157
Join date : 2009-04-20
Location : a place called heart

PostSubject: Re: Lawak 18sx kembali...   Sat Jul 04, 2009 10:24 am

Nak "kongkek"
Ada sepasang suami isteri yg duduk dikampung. Oleh kerana rumah mereka yg terlalu berdekatan dgn jiran tetangga,
Maka sisuami pun mengajar bahasa yg jarang digunakan oleh tetangganya.
Isteri beliau yg sengau sentiasa menurut kata kata suami nya itu. So suatu hari suami nya berkata..

“Yang, kalau i cakap kongkek maknanya..kita main yer’
Isterinya mengangguk sahaja..
Dan pada malam itu si suami kegersangan dan bertanya pada isterinya ‘
Kongkek boleh tak yang?’
Si isteri pun ‘ok’
Setelah penat projek, mereka pun mandi bersama. Waktu mandi isteri nya yg sengau itu pun berkata
‘Yang nak kongkek’
Beliau pun terperanjat. . tapi oleh kerana sayangkan isterinya..beliau pun ‘buat projek’ kat toilet itu. Isterinya pun membiarkan sahaja..
Setelah abis isterinya mandi dan berkata dgn suami nya.. ;’ Yang nak kongkek’
Suami nya berkata.. ‘lah tak puas lagi ke?’
Isterinya menggeleng gelengkan kepala sambil berkata ‘Kong kek!Kongkek! Kongkek!
Si suami got no choice pun melakukan lagi..
Selepas itu isterinya berkata.. ‘Bole tak awak kasi saya kongkek’
Beliau mula naik radang dan tak faham dgn nafsu isterinya. Apabila beliau hendak start lagi.. isterinya pun menahannya..
Saya bukan nak kongkek.. Saya nak ….
Back to top Go down
View user profile
mijieviking
junior
junior


Posts : 22
Join date : 2009-07-02
Age : 34
Location : fukuoka

PostSubject: Re: Lawak 18sx kembali...   Sat Jul 04, 2009 10:44 am

moral of the story,, pakai je kayu sugi
pasti lepas ni si isteri ckp'bang nak kayu'
Back to top Go down
View user profile
peace™
[[PONSEL_FIGHTER]]
[[PONSEL_FIGHTER]]


Posts : 1529
Join date : 2009-04-11
Location : slgr

PostSubject: Re: Lawak 18sx kembali...   Sat Jul 04, 2009 3:54 pm

lol! lol! lol!
kayu golf..

_________________________________________________




Back to top Go down
View user profile
Admin
Admin
Admin


Posts : 256
Join date : 2009-04-10
Age : 32
Location : gerik,perak

PostSubject: Re: Lawak 18sx kembali...   Mon Jul 06, 2009 6:15 pm

hahahah gila,kongkekkkk...

_________________________________________________
tolong sama2 majukan forums
Back to top Go down
View user profile http://perak1.forums2u.com
peace™
[[PONSEL_FIGHTER]]
[[PONSEL_FIGHTER]]


Posts : 1529
Join date : 2009-04-11
Location : slgr

PostSubject: Oh Abang...   Mon Jul 06, 2009 7:06 pm

Juliana : “Abang Mie… Jom la datang rumah… saya rindu la.. lagipun suami saya pergi oversea tadi..”

Helmi : “baiklah malam esok abang pergi tau… nanti pandai la abang tipu isteri abang tu..”

Juliana : “Oh ya.. sebelum datang esok.. abang cukur misai kasi licin dulu ye.. abang tahukan saya suka lelaki yg baby-face.”

Helmi : “Alamak… yang ni susah sikit.. isteri abang suka abang simpan misai ni nanti dia marah plak”

Juliana : “Alaaa… abang ni nak jumpa saya ke tak nie?”

Helmi : “oklah.. oklah.. Ana punya pasal.. apa saja abang sanggup”

Keesokan paginya, semasa Helmi hendak keluar untuk ke pejabat dia telah memesan kepada isterinya yang dia pulang lewat malam ini
kerana ada mesyuarat penting… dan di pejabatnya.. Helmi telah
mencukur misainya sampai licin..

Jam 4 pagi ketika Helmi balik ke rumahnya… isterinya sudah tidur…
Dengan perlahan Helmi salin baju dan naik ke tempat tidur…tiba-tiba
isterinya tersedar lalu meraba-raba wajah Helmi yang licin itu dalam
kegelapan… dan berkata… “Kenapa kau tak balik lagi Jalil… kejap lagi
suami akak balik…!!”\\

lol! lol! lol! lol! lol!
kantoiiiii....!!!!

_________________________________________________




Back to top Go down
View user profile
the_cadboury
[[PONSEL_FIGHTER]]
[[PONSEL_FIGHTER]]


Posts : 26
Join date : 2009-06-19
Age : 27

PostSubject: Re: Lawak 18sx kembali...   Tue Jul 07, 2009 10:02 am

cis...si isteri main kayu tiga..........
terkantoi sudah dgn si suami...
Back to top Go down
View user profile
sriteddy™
Site Admin
Site Admin


Posts : 1157
Join date : 2009-04-20
Location : a place called heart

PostSubject: Re: Lawak 18sx kembali...   Tue Jul 07, 2009 11:59 am

Ali dan kain lap mama

Ali yg ketika tu baru berusia 5 tahun masuk kedlm bilik mamanya (yg sdg mengandung dan hampir due) yg baru lepas mandi dan tgh memakai baju. Kebetulan Ali ternampak 'bulu' mamanya lalu bertanya :

Ali : mama, tu apa (sambil menunjuk kearah 'bulu' mamanya)
mama : ni kain lap mama
Ali : oooo

Tak lama kemudian, mama Ali pun melahirkan anak secara operation yg mana 'bulu'nya terpaksa dicukur. Sekali lagi pd satu hari, Ali masuk kedlm bilik mamanya yg baru lepas mandi dan tgh pakai baju. Ali terlihat yg 'kain lap' mamanya telah hilang

Ali : mama, mana pegi kain lap mama?
mama : ntah lah li, dah ilang. Ali boleh tlg carikan utk mama tak?
Ali : boleh (sambil berlari keluar dgn mamanya memandang tersenyum)

Tak berapa lama kemudian, Ali berlari balik masuk kedlm bilik mamanya sambil menjerit :

Ali : mama mama, Ali dah jumpa kain lap mama. Kain lap mama bibik pakai buat lap muka abah!!!
Back to top Go down
View user profile
sriteddy™
Site Admin
Site Admin


Posts : 1157
Join date : 2009-04-20
Location : a place called heart

PostSubject: Re: Lawak 18sx kembali...   Sun Jul 12, 2009 1:27 pm

Cerita 1
Kajian membuktikan lelaki akan lebih gemuk setelah berkahwin daripada wanita kerana setiap malam lelaki mendapat 2 susu segar, 2 peha segar dan 1 apam basah manakala wanita hanya mendapat 1 pisang dan 2 biji telor.

Tetapi, menurut seorang doktor, wanita lebih mudah gemuk dalam masa 9 bulan sahaja kerana pisang mempunyai khasiat SEMUAjadi... dan semulajadi.. ..
Back to top Go down
View user profile
peace™
[[PONSEL_FIGHTER]]
[[PONSEL_FIGHTER]]


Posts : 1529
Join date : 2009-04-11
Location : slgr

PostSubject: Re: Lawak 18sx kembali...   Sun Jul 12, 2009 2:52 pm

wakakakakk.. khasiat semula jadi ek..

sedap keww...

_________________________________________________




Back to top Go down
View user profile
sriteddy™
Site Admin
Site Admin


Posts : 1157
Join date : 2009-04-20
Location : a place called heart

PostSubject: Re: Lawak 18sx kembali...   Tue Jul 14, 2009 10:02 am

LEWAT SEBULAN

Sepasang pengantin yang baru berkahwin 4 bulan. pada suatu malam si
isteri memeluk leher suami dengan nada manja seraya berkata, " ayang,
period i dah lewat sebulan, tapi i tak boleh nak pastikan lagi sebab kita
kena gi check kat doktor."
Si suami yang teramat gembira tu pun berpakat dengan isterinya untuk
tidak memberitahu sesiapa pun tentang perkhabaran gembira ini sehingga
ianya benar2 pasti.

Pada suatu hari, pasangan ini di datangi oleh pegawai dari TNB kerana
terdapat tunggakkan dalam pembayaran bill elektrik rumah mereka. Pegawai
TNB tu pun berkata " ini rumah En. Mahpus ker?" "iya, saya ni isterinya.
ada apa encik"

Pegawai TNB tu pun berkata, " Puan, ni dah sebulan lewat, saya dah tak
boleh tunggu ni, nanti boss saya marah."

Dengan nada terkejut, si isteri itu pun membalas balik cakap pegawai TNB
tu." APA??? Macam mana pulak encik tahu yg saya ni sebulan lewat???"

Pegawai TNB tu pun dengan selamba menjawab " ala puan, ni kan IT,
semua tu ada dalam komputer dan kita boleh check Online"

Kata-kata pegawai TNB tu membuatkan si isteri tu lagi terkejut.
"APAAA????Saya lewat sebulan pun awak semua boleh tahuuu??? "

Pegawai TNB tu pun mententeramkan keadaan" Relek puan, puan ni baru lewat
sebulan, ada yg lagi teruk, lewat 5-6 bulan"

Si isteri yg terperanjat beruk dengan kenyataan pegawai tu pun berkata,
nanti saya bincang dengan suami saya..lalau pegawai TNB tu pun beredar
dari situ..

Keesokkan harinya, selepas si Mahphus ini di beritahu oleh isterinya, dia
pun naik berang dan terus ambik cuti dan pergi ke kedai TNB yg
berdekatan..

Dengan tanpa menghiraukan pegawai-pegawai TNB yg ramai di situ, dia pun
memekik seraya berkata "Apa korang ni, isteri saya sebulan lewat pun nak
heboh2 ke dalam internet. awak ni semua yg berkeluarga tak pernah lewat
sebulan kerrrr????!! bisness apa korang buat niii?? nak kena saman kerr???

Lalu pegawai yg datang kerumah si Mahphus ni berdiri dan mententeramkan
keadaan. "sabar encik, sabar encik. apa susah, kalau cik nak settlekan
perkara ni, bayar je..." kata-kata pegawai TNB tu membuatkan si mahphus
naik berang.

"APAAA?? nak bayar korang? belahhhh lahh...."

Lalu pegawai TNB tu pun cakap " kalau macam tu, Kita terpaksa potong encik
punya....... ...."

Si Mahpus mencelah " apa??? potong??? abih tu isteri saya di rumah nak pakai
apaaaaaa???

Pegawai TNB tu pun cakap " nampak gayanye..ISTERI ENCIK KENA PAKAI LILIN
AJERRRLAAAAAAAA"

???????????? ???????.. ......... ......... .

Back to top Go down
View user profile
sriteddy™
Site Admin
Site Admin


Posts : 1157
Join date : 2009-04-20
Location : a place called heart

PostSubject: Re: Lawak 18sx kembali...   Fri Jul 17, 2009 5:59 am

Anu ku seperti bayi

Sepasang kekasih yang hendak menikah sedang berbincang. Si Gadis berbisik pada kekasihnya, "Sekarang waktunya kita saling jujur agar kelak kita tidak kecewa."

Si Pemuda mengangguk. Gadis berkata "Sesungguhnya dada saya rata..seperti
Papan...kalau kau tidak suka katakan saja. Kita boleh batalkan pernikahan ini. Saya
sedia menghadapinya" , kata gadis. Pemuda dengan lemah lembut menjawab, "Itu tidak masalah. Bagiku seks bukanlah hal yang penting. Tetapi cinta kasih" Gadis pun lega mendengarkannya. Saya juga perlu mengatakan sesuatu sejujurnya padamu.", jelas
pemuda. Gadis mengangguk tersenyum. "Sesungguhnya 'anu' saya seperti bayi...", kata pemuda. Sstt...sudahlah itu tidak penting. Bagiku seks bukanlah hal yang penting.
Tetapi cinta kasih.", sahut si Gadis. Pemuda pun lega mendengarkannya. Malam pengantin tiba. Gadis mula membuka baju dan nampaklah dadanya yang
memang..memang. ..benar-benar. . rata. Pemuda hanya tersenyum melihatnya.
Kemudian pemuda mula membuka seluarnya sehingga nampaklah 'anu'nya.
Melihat itu gadis menjerit dan pengsan. Setelah sedar si gadis bertanya, "Kau katakan 'anu'mu seperti bayi...?"
"Ye la memang seperti bayi,... panjang 50 cm dan berat 3 kg"
Back to top Go down
View user profile
salju
senior
senior


Posts : 1063
Join date : 2009-04-12
Age : 32
Location : mesia

PostSubject: Re: Lawak 18sx kembali...   Fri Jul 17, 2009 3:12 pm

hahaha.... hambek ko.... wakakaka adoi... tapi kan.. aku nak bertanya ler pada yang terer bab agama nih.. kiter berhak tanya ker pada bakal jodoh kiter mende2 private dia ek? yelah.. sbb tak mo nanti kalo dah nikah.. nampak tak elok.. cerai plak kan? tak pasal2 jadi jande berhias..
Back to top Go down
View user profile
-doc-
Site Admin
Site Admin


Posts : 53
Join date : 2009-04-16
Age : 27
Location : melaka bumi bertuaah

PostSubject: Re: Lawak 18sx kembali...   Fri Jul 17, 2009 9:26 pm

salju... pendapat wa la baik berterus terang kalo dia terima ok la dari dia x tau...nanti lain jadi lak
Back to top Go down
View user profile
peace™
[[PONSEL_FIGHTER]]
[[PONSEL_FIGHTER]]


Posts : 1529
Join date : 2009-04-11
Location : slgr

PostSubject: Re: Lawak 18sx kembali...   Sat Jul 18, 2009 6:51 am

camne die sorok ek...
hahaha...

_________________________________________________




Back to top Go down
View user profile
sriteddy™
Site Admin
Site Admin


Posts : 1157
Join date : 2009-04-20
Location : a place called heart

PostSubject: Re: Lawak 18sx kembali...   Mon Jul 20, 2009 11:21 am

Cerita Kilang Penyapu
Saya Ana, umur saya baru 15 tahun. Saya gagal dalam PMR, saya terus bekerja untuk meringankan beban orang tua.

Saya telah terbaca sebuah iklan yang terpapar di kedai 7-Eleven. Jawatan kosong sebagai Operator Kilang Penyapu di Sg Besi dengan gaji yang lumayan.

Hampir 6 bulan saya bekerja disana, walaupun saya dibawah umur tetapi saya diterima bekerja untuk jawatan sementara. Dan sepanjang saya bekerja di sana saya tidak mempunyai apa-apa masalah, walaupun umur saya muda, tetapi perwatakan saya seperti anak dara yang meningkat remaja dan saya disenangi oleh semua pekerja di sana lebih-lebih lagi
pekerja lelaki kerana masing-masing cuba memikat saya, maklumlah ayam muda....lalat pun tak berani hinggap!!!!! Dan saya senang berkomunikasi dengan rakan-rakan sejawat.

Saya juga selalu ambil "overtime", maklum saje lah.....claim yang lumayan. Saya tidak pernah kenal erti penat....... . Dan dalam masa yang begitu singkatsaya telah dapat menyimpan wang dan berbelanja dengan sewenang-wenangnya.

Nak jadikan cerita...... , pada suatu pagi semasa bangun dari tidur, saya terus ke bilik mandi. Semasa saya hendak mandi saya telah lucutkan towel di badan saya.

Alangkah terperanjatnya saya kerana saya lihat ada beberapa helai bulu yang kelihatan seperti bulu penyapu tumbuh di kemaluan saya.

Tanpa berfikir panjang saya teruskan juga mandi, dan terus bersiap untuk ke Kilang Penyapu.


Sepanjang perjalanan saya ke tempat kerja, saya terfikir mungkin saya sudah tidak sesuai lagi bekerja di sana (mungkin alergik penyapu).


Sesampai sahaja di Kilang Penyapu, saya terus bergegas jumpa Supervisor di bilik khas. Saya pun memberitahu hasrat saya untuk berhenti kerja pada hujung bulan nanti.

Supervisor itu gugup sebentar kerana tidak menyangka keputusan saya itu. Mana taknya saya tahu dia ada hati dengan saya........ saya pun memberi alasan tidak dapat bekerja disitu lagi kerana alergik dengan penyapu.

Lantas disuruhnya saya tunjukkan tempat yang alergik itu. Saya pun apa lagi...tanpa segan-segan silu lagi terus menunjukkan bahagian sulit saya yang alergik itu. Tetapi Supervisor saya tidak menampakkan reaksi terkejut...malah dia sendiri telah memberitahu saya dia pun alergik malah lebih teruk dari saya. Saya pun minta dia tunjukkan tempat yang alergik itu.

Alangkah terperanjatnya saya, apabila dia membuka seluarnya saya ternampak bukan lagi bulu penyapu yang tumbuh malah ada batang penyapu sekali. Saya pun terus meminta berhenti 24 hours dan terus keluar dengan seribu tanda tanya??????? ?
Back to top Go down
View user profile
Admin
Admin
Admin


Posts : 256
Join date : 2009-04-10
Age : 32
Location : gerik,perak

PostSubject: Re: Lawak 18sx kembali...   Tue Jul 21, 2009 4:21 am

itu bukan bulu penyapu,itu bulu cr penyakit

_________________________________________________
tolong sama2 majukan forums
Back to top Go down
View user profile http://perak1.forums2u.com
peace™
[[PONSEL_FIGHTER]]
[[PONSEL_FIGHTER]]


Posts : 1529
Join date : 2009-04-11
Location : slgr

PostSubject: Tahu Rahsia Umur (18SX)   Tue Jul 28, 2009 6:46 am

Seorang perempuan baru saja menjalani rawatan wajah sempena hari

jadinyer. Wanita tu dah pun membelanjakan lebih kurang RM5,000.00 dan

berasa sangat puas hati. Dalam perjalanan balik rumah selepas menjalani

rawatan tu, dier singgah sekejap kat sebuah kedai mamak untuk beli surat

khabar. Semasa membayar duit surat khabar tu, dier pun bertanya kat

mamak tuan punyer kedai tu.





"Mamak, buleh tanya tak?? awak agak-agak berapa umur saya sekarang

nieh??" tanya wanita tu.



"Lebih kurang 30 tahun", mamak tu menjawab.



"Takde lah, sebenarnya saya dah 50 tahun." jawab wanita itu riang kerana

orang menyangkanyer lebih muda dengan wajah barunyer itu.





Tak lama kemudian, dier singgah plak kat McDonalds. Semasa mengorder

burger tu, wanita tu pun mencelah dan bertanya pada awek yang jaga

kaunter tu soalan yang sama macam dier tanya kat mamak tadi.





Awek tu pun menjawab, "Entah la, rasanyer dalam 29 tahun". Wanita tu pun

menjawab, "Takde la dik, Akak dah 50 tahun dah nieh." Wanita tu

bertambah-tambah la happy, dan sambung perjalanan balik ke rumah.





Semasa menunggu bas, wanit tu duduk bersebelahan dengan seorang pakcik

Tua kat satu Bus Stop kat KL tu. Sebab boring tunggu bas lambat sangat,

wanita tu pun bertanya kepada pakcik tu Soalan yang sama.



Pakcik tu pun menjawab, "Pakcik dah tua dah. Umur pun dah 75 tahun. Mata

pakcik dah kabur dah, tapi pakcik boleh tau berapa umur seseorang wanita

tu dengan satu cara.





Dulu masa muda-muda dulu pakcik ader belajar."



"Macam mana caranyer??", tanya wanita itu pula ingin tau.



"Pakcik kena rasa dan kaji bahagian sulit wanita tu, baru pakcik buleh

bagi tau dengan tepat".



Mereka berdua diam seketika. Wanita itu pula rasa ingin tau

sangat-sangat apa cara yang digunakan oleh orang tua tu.

Akhirnya wanita itu berkata. "Ahh... tak kisah la pakcik, pakcik buleh

rasa bahagian sulit saya,saya nak tau macam mana pakcik buleh tau umur

saya".





"Baik ler"' kata pakcik tua tu. Mereka berdua pun pergi kat bahagian

belakang bangunan di mana takde orang. Kemudian pakcik tua tu pun

menarik ke bawah seluar dalam wanita tersebut dan start le meraba alat

sulit



wanita tersebut.



Selepas beberapa minit, wanita tu pun berkata. "Okay! Okay! cukup tu

pakcik, sekarang saya nak pakcik bagi tau berapa umur saya."





Pakcik tu pun berhenti meraba dan menjawab, "Umur awak dah 50 tahun."



Mendengar jawapan pakcik tu, maka terkejut beruk le wanita tu.

"Fuiyooo...macam magic jer, macam mana pakcik buleh tau??", tanya wanita

tersebut.





Pakcik tua tu pun dengan tersenyum lebar menjawab, "Pakcik beratur

belakang awak tadi kat McDonalds, heheheheh".
lol! lol! lol! lol! lol!

_________________________________________________




Back to top Go down
View user profile
sriteddy™
Site Admin
Site Admin


Posts : 1157
Join date : 2009-04-20
Location : a place called heart

PostSubject: Re: Lawak 18sx kembali...   Tue Jul 28, 2009 7:42 am

wakakaka hampeh jek pakcik tu yg pmpuan tu pn satu...budus
Back to top Go down
View user profile
enni
junior
junior


Posts : 171
Join date : 2009-07-18
Age : 28
Location : ::kota bharu::manjung::petaling jaya::

PostSubject: Re: Lawak 18sx kembali...   Tue Jul 28, 2009 8:33 am

[ampeh punye org tua
Back to top Go down
View user profile
MaNgKuK pEcAh
junior
junior


Posts : 81
Join date : 2009-05-14
Age : 27
Location : kajang melaka

PostSubject: Re: Lawak 18sx kembali...   Tue Jul 28, 2009 8:39 am

sialan
bodo tol
ade ke pompuan gitu
pakcik bongokkk
Back to top Go down
View user profile
sriteddy™
Site Admin
Site Admin


Posts : 1157
Join date : 2009-04-20
Location : a place called heart

PostSubject: Re: Lawak 18sx kembali...   Fri Jul 31, 2009 6:12 am

Seorang wanita tua berdiri di tepi pantai dengan memegang kemas topinya agar tidak terbang ditiup angin. Tiba-tiba Seorang lelaki menghampirinya dan berkata:

“Maaf Nenek, adakah nenek sedar yang baju nenek tersingkap ditiup angin kencang ni ?”

“Ya, nenek tahu,” jawab wanita tua itu, “tapi nenek memerlukan kedua belah tangan untuk memegang topi ini”.

“Tapi nenek… semua orang memandang nenek.. tidakkah nenek merasa malu tubuh nenek terdedah macam ni!” tegur lelaki itu

Akhirnya wanita tua itu melihat ke bawah, kemudian kembali melihat kepada lelaki itu dan menjawab, “Nak, apapun yang anak lihat dibawah itu sudah berumur 85 tahun, tapi topi ini baru nenek beli kemarin.”
Back to top Go down
View user profile
peace™
[[PONSEL_FIGHTER]]
[[PONSEL_FIGHTER]]


Posts : 1529
Join date : 2009-04-11
Location : slgr

PostSubject: Re: Lawak 18sx kembali...   Mon Aug 03, 2009 5:14 pm

lol! lol! lol! lol!

_________________________________________________




Back to top Go down
View user profile
Sponsored content




PostSubject: Re: Lawak 18sx kembali...   Today at 1:32 pm

Back to top Go down
 
Lawak 18sx kembali...
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 1

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
perak1 :: .::KOPITIAM::. :: .::CERITA LUCU::..::FUNNY STORIES::.-
Jump to:  
Top posters
peace™ (1529)
 
miss-lady (1280)
 
sriteddy™ (1157)
 
salju (1063)
 
lipanx_laut (970)
 
macan_sparrow (742)
 
kuyie (668)
 
raffey-sama (509)
 
arb_mtq (432)
 
luvfama (297)
 
LATEST MOVIE TODAY
.:Sila click pada gambar dibawah untuk download boxoffice movie perak1 semoga terhibur :.